Inlägg från: sweasmamma
|
-
-
nej men testlagrets visar samma, dessa har jag fått,vet inte vilket märke...wassan skrev 2012-02-12 13:25:32 följande:det är starkt
är de testlagrets stickor eller -
lite suddiga bilder,jag har skak syndrom ida, darrar som bara den ,vet EJ varför
-
äl+5..... men känt mig konstig sen senaste mensen som va försenad plus ett spökstreck efter mensen ,inte tagit mer testwassan skrev 2012-02-12 13:27:39 följande:jaha ja när har du BIM
-
dina såg bredare ut !!dessa är i grå/lila förpackninglillabambi skrev 2012-02-12 13:29:01 följande:X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)[/quote-nick][/quote]
Kika i mitt galleri om de inte är samma som jag testade med ? lillabambi är anvandarnamn och lösen -
är det vanligt ???? oj aldrig någonsin hänt mig ,brukar ha så svagt att det knappt syns,förutom vid äl =)Lufsan skrev 2012-02-12 13:31:40 följande:Det är vanligt att ens tester ser ut så hela cykeln. Så det betyder nog ingenting tyvärr.
-
ALICE ovulation test
-
jag vet ju att dom inte är pos som jag skrev innan ,men tycker dom är starka då MINA test enbart visar vid stegring ,annars knappt synbart streck !Lufsan skrev 2012-02-12 13:34:50 följande:Mina tester ser ut så hela cykeln. Har fått höra att det är vanligt. Testet är ju inte positivt om båda strecken inte är lika starka. =)
-
-
ja precis det jag tänkte... om boragon gjort så man ,äh jag vet inte!! tänkte bara höra om nån haft liknande,känner mig bara tjatig nu . srySoffiie skrev 2012-02-12 13:39:13 följande:aha har jag aldrig hört,, hm.. ja antingen är det nnågot eftersom du har ätit borago denna månad eller så är det nått på g i livmodern =) hoppas på det sista