• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-02-13 07:17:33 följande:
    Hur länge har ni försökt swea?
    inte sååå länge kanske men 8 mån !! vi har varit gravida 3 ggr,1 mf en dotter och ett tidigt ma! vi vet ju att vi kan liksom !!

man är sååå van vid att mensen kommer att man slutar tro på sig själv

hur länge har ni försökt  
  • sweasmamma
    Momtobee skrev 2012-02-13 07:55:25 följande:
    Här kommer mina bilder
    översta BIM-3-5
    Mitten BIM -2-4
    Nederst BIM-1-3
    Nu har jag bara 1 test kvar... Undrans när den ska användas?...

niceeee
  • sweasmamma

har aldrig varit med om att min tapp sitter sååå högt upp,typ helt bakåt,känner liksom inte ingångenObestämd

• sweasmamma
    Trixxy skrev 2012-02-13 08:36:04 följande:
    Jag vet att jag låter tjatig, men jag börjar bli rädd här hemma....
    Jag hade en brun flytning i trosan i tisdags, och har testat sen dess men negativt (eller ja smalt streck på cb som tydligen är minus). Iförrgår eller igår var min bim. Jag har känt där inne på tappen men det är fortfarande bara mjölkiga flytningar, tunna sådana. Inte ett tecken på att mensen är på gång.

Jag har så länge jag kan minnas alltid haft regelbunden mens.

Inatt vaknade jag upp av att jag svettats ner hela lakanet, 2 ggr hände detta. Är så rädd för att jag kommit i klimakteriet eller något. Läste att man kan ha svettningar då.

Jag har ingen mens och inget plus. Jag är så rädd....

Stressat upp mensen tror jag inte det är. Vet inte hur många gånger som jag trott att jag vart gravid och vart så nervös, men så har mensen kommit ändå. Så det tror jag inte.

Hade ÄL-slem 27-29 januari. Vi hade sex sista gången 29 januari (göra barn alltså). Antog att det var min äl-dag. Kanske var dagen efter, vad vet jag.

Men om man räknar på att 29 var äl-dagen, så ligger jag på ÄL+15 idag?
    hur gammal är du ?? klimakteriet börjar ju vanligtvis runt 45-50 =) 

kan vara gravid men inte visat än bara 
  • sweasmamma
    MrsMG skrev 2012-02-13 08:49:55 följande:
    Är den hård eller mjuk. Kollar du den regelbundet? När försvann den upp?
    den är HELT igen pluggad,tycker den är fast men inte hård men fast !!

ja kollar ofta men aldrig känt den så långt upp  
  • sweasmamma
    Trixxy skrev 2012-02-13 08:50:41 följande:
    Jag fyller snart 30
    men vännen då!!!!! du är iaf INTE i klimakteriet =)
  • sweasmamma
    sweasmamma skrev 2012-02-13 08:57:59 följande:
    den är HELT igen pluggad,tycker den är fast men inte hård men fast !!

ja kollar ofta men aldrig känt den så långt upp  
    jag kände sist för 3 dagar sen då va den inte så 
  • sweasmamma
    MrsMG skrev 2012-02-13 09:10:21 följande:
    Tappen stiger uppåt vid äl och sen sjunker den. Men för att ha koll ska man ju känna dagligen vid samma tid. Vid graviditet så ska den varas högt placerad, men den kan sjunka efter äl och sen gå upp igen..när den placerar sig högt kan vara olika från kvinna till kvinna. Min stannade högt efter äl. Och jag är ju gravid...
    okej för jag kände ju tappen vid äl,den va låg,kände öppningen mkt väl sen va den öppen ... nu som sagt är den jättehögt!! är din hård eller mjuk 
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-13 09:22:14 följande:
    låter ju logiskt, och jag antar att det är det enda negativa med att vara testmissbrukare då man bara blir ledsen :(
    haha är fortfarande desperat här, är ju på bim -6 så jag inbillar mig att det inte är kört, fast det borde ju vara det om det har lossnat. är glad att jag har min lilla bebis axel att fokusera på, ska skaffa en hane till honom i dag, och ja, haha hon heter axel, det är sonen som döpt honom :) bara för att jag kan tänker jag bifoga en bild på min bebis <3

sötis
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-02-13 09:16:19 följande:
    God morgon tjejer!!

Tittar in o säger hej... Här mår jag sjukt dåligt.. går in i vecka 10 på Onsdag.. Ber till gudarna att detta ger sig snart....

sweasmamma har du testat något mera?????        
    fy hoppas du mår bättre snart !!

nej jag har ju inte det !! ömma bröst men det kan ju vara efter äl,äl+7 idag  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester