• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2012-02-12 19:33:02 följande:
    Hej tjejer.
    Vet ni om det är farligt att ha massa äl liknande flytningar sega saker när man är gravid? Plus att tappen nu lutar framåt och är jätte nära "utgången"
    den är inte öppewn?? hård,mjuk???? nog ingen fara vännen 
  • sweasmamma
    Krambjörn skrev 2012-02-12 20:31:00 följande:
    Behöver er hjälp här nu tjejer ni som är så duktiga här inne.

Min senaste mens ssita dag var den 28:e Januari och jag har sen dess tagit ÄL tester varje dag men ej fått utslag på dom, men idag har dom varigt starkare dock ej helt positiva, men nu ikväll då jag var på toa och torkade i hålet så att säja så kom det pytte lite rosa på pappret.
    Vad fasen är mensen på gång igen???
    Det är ju bara 15 dagar sen min senaste mens slutade...
    alltså... kanske haft äl...så detta är nidblödning=)
  • sweasmamma
    Krambjörn skrev 2012-02-12 20:35:30 följande:
    Nidblödning är??? Mellanblödnign elelr vad?
    när ägget fäster..
  • sweasmamma
    Krambjörn skrev 2012-02-12 20:43:32 följande:
    Men jag borde väl sett ÄL på äl-testerna isåfall tycker man.
    Kanske tidig mens på gång? Eller kanske mellanblödning? 
    ja men det tror jag ändå inte ... mens redan???
  • sweasmamma
    EQ85 skrev 2012-02-12 22:03:57 följande:
    den  dubblas var 3e dag

håller tummarna
    har du plussat nu precis eller va det gamla test 
  • sweasmamma
    Soffiie skrev 2012-02-13 06:56:21 följande:
    sweas mamma jag har en känsla av att du är gravid,, hur kännde du din andra graviditet?
    kommer inte ihåg ju...bara att jag va sjuukt trött!!

vi blev liksom bara gravida,inget planerat så allt bara flöt på,kommer ihåg att jag va trött och galet sugen på cocktailtomater =) sen kommer jag ju ihåg längre in i graviditeten men början ...nje=( 
  • sweasmamma
    Cataleya skrev 2012-02-13 07:02:07 följande:
    Åh du borde börja testa :D skit i om det är tidigt! haha
    ha ha ha... JAG HAR INGA TEST HEMMA!!!!!=) men jag ska försöka beställa idag !

i 2 dagar har jag sovit på em sen somnat 20.30,igår spände det i livmodern och idag är jag sjukt hungrig och molvärken from hell,mår liiite illa!! MEN det kan ju vara nåt annat också  
  • sweasmamma
    Cataleya skrev 2012-02-13 07:13:52 följande:
    undraom det kan vart något lurt sedan förra månaden ? Det var ju knäppt redan då. Eller om det händer ngt nytt ?
    För det är ju konstigt annars att du ska känna som du gör, jag hoppas verkligen för dig ! :)
    Jag har ju sagt nu nästan i 3 månader det är eran tur. så nu får vi hoppas det blir slag i saken ;) 
    =) alltså är det inget nu så söker jag hjälp =) men man har försökt så länge att man tror verkligen inte det är nåt..ett pyre alltså.
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-13 07:12:47 följande:
    Swea: jag är också nyfiken om det är ngt i din lilla mage! :)
    Jag är sjuukt trött, går runt och vill somna hela tiden.. Allt är jobbigt, bara att gå på toa är drygt. Undra om jag håller på att bli sjuk?

Tempen jävlas så jag vet inte ens om jag haft äl... :(
    hmmm....förhoppningsvis är det inte sjuk du börjar bli =) 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester