• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-02-12 19:09:39 följande:
    Lillis: jasså? Spännande! :)) är ff tidigt för grav men idag har jag haft ganska mkt molvärk, sjukdomskänsla och högre temp.
    bim??

jag fick samma idag,nääästan , glatt flytning fast mer vit 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-12 19:09:39 följande:
    Lillis: jasså? Spännande! :)) är ff tidigt för grav men idag har jag haft ganska mkt molvärk, sjukdomskänsla och högre temp.
    tappen ??
  • sweasmamma
    EQ85 skrev 2012-02-12 19:30:11 följande:
    du har inte tagit graviditetstest bara för o kolla? (jag kan inte hålla mig från sånt nämligen haha)
    verkar ju lite konstigt om LH nivån fortfarande ligger så högt, kan ju va att ÄL blivit fördröjt men nja.. låter konstigt.

jag ser strecket. och att det inte blivit mer starkare idag behöver inte betyda ngt. HCG dubblas var tredje dag. så ta ett imorgon bitti igen.
    jag tog ju ett gravtest förra veckan bara för jag mådde konstigt ,efter min försenade mens och det visade ett svaaaaaagt streck ,tror dock det va spök men jag kan lägga in det igen så du får se 
  • sweasmamma
    Hoppaspåenfjärde skrev 2012-02-12 19:57:43 följande:
    Nu tycker ni säkert jag är hel knasig, men jag funderar på att testa mej imorgon med testlagrets, äl 9-10 .
    jo men klart du ska göra det !!!!
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-12 19:58:16 följande:
    inte känt på den, själv då? Vet du hur den ska va då?
    alltså nje jag har la inte såå stor koll på det !! men min är ganska hård och riktigt bakåtlutad,rejält
  • sweasmamma
    EQ85 skrev 2012-02-12 20:10:37 följande:
    sweasmamma:

jag ser ett streck men ser ut att vara för tunt.  ser ut som ett fuktstreck, jag har fått såna innan.
    hoppas verkligen det är ngt annat för dig. håller tummarna =)
    ja så kände jag också.... ska testa grav test ev om ett par dagar eller inväntar bim=)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester