• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Vindruvan
    Vindruvan skrev 2011-10-13 16:03:38 följande:
    Tessan jag ser en svag skymt. Dock kan denna skymt ebyda spökstreck är jag rädd för. Men mitt test som jag lagt upp nu på bim+ 5 började med detta lilla svaga som ditt. Mitt är ju ännu svagt, men starkare. :)
    använde mig utav test lagrets också...=)
  • Choccolat

Nu kom mensen... F*****N!!!!!!!!!!!!!

Grattis vindruvan! Tessan, jag ser inte så mycket men min egen besvikelse kan förstås grusa mina ögon..

• Vindruvan
    Choccolat skrev 2011-10-13 16:35:18 följande:

Nu kom mensen... F*****N!!!!!!!!!!!!!

Grattis vindruvan! Tessan, jag ser inte så mycket men min egen besvikelse kan förstås grusa mina ögon..

Åh vad synd! Vet att det känns fruktansvärt...

Tack för ditt grattis!{#emotions_dlg.flower}

• Hoppas 2012

Hej, Är det kört när man testar med de känsliga testen och får - på ca BIM-4? Borde de gett utslag då?

• Lindis1974

Fru 2011. Nej det är inte kört. En del plussar senare. Jag har aldrig plussat innan BIM.

• Hoppas 2012

Tack för svar! Kändes lite bättre att höra att flera inte plussar innan :) Tycker man läser om så många som gör det o då blev jag lite nervig ;)

• Stinis83

Fru 2011, jag plussade på BIM, men å andra sidan så tog jag inget test innan dess heller :) på BIM var det starkt plus.

• Den lilla M

Fru 2011. Egentligen borde man inte prata om dagar innan BIM om man ska jämföra med andra då vissa har en luteal fas på 10dagar medan andra har en fas på 16dagar. Jag tycker att man borde prata om dagar efter ÄL isf för då är det mer rättvisande !! Sen så är ju hormon nivåerna olika från kvinna till kvinna och från graviditet till graviditet. Håller mina tummar för dig!!  

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • linnsi
    Hoppas 2012 skrev 2011-10-13 16:55:34 följande:
    Hej, Är det kört när man testar med de känsliga testen och får - på ca BIM-4? Borde de gett utslag då?
    Jag var helt knäck när det visade så minus det bara kunde, på bim-4. Det syntes inte tillräckligt starkt förrän bim-2 :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester