• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mrs caro skrev 2012-06-27 19:42:37 följande:
    Alexander 2011 ser ett streck...väääääldigt svagt...testa om nån dag igen så syns den tydligare =)
    det är inte mina bilder utan Lizz89
  • alexander2011

är så lycklig. en av mina barndoms vänner fick en underbar gosse igår. 48 cm och 4438g. en liten fockis med världens goaste kinder Hjärta föddes med kejsarsnitt :S

Jag har inte läst nått alls typ den senaste veckan så jag har ingen aning alls om vad som har hänt!! Vilka har plusat??!!

sj är jag bara på dag 12 och tror inte på stegring än det närmaste o lika bra det för imorogn åker sambon o jobbar o kommer inte hem förens den 8-9:e. så om det blir nån bebis denna månaden vet vi inte :S       

Hoppas att rosenroten, och apiforcen kan hjälpa oss nått denna gången. ska jag bara äta RR tills äl??minns faktiskt inte

• alexander2011
    Jess86 skrev 2012-07-04 09:45:00 följande:
    Alexander: Har ni sex hela månaden? Tänkte eftersom din cykel verkar vara väldigt lång så kanske du har ÄL flera veckor senare än du tror och att det är därför ni inte lyckats än? Nu är det fasiken er tur tycker jag! :)
    tack, nja asså vi försöker då jag misstänker att jag ahr äl men förra månaden använda jag inte äl stickor men det ahr jag gjort nu o kommer testa tills äl!!!
    vi brukar ha sex varje dag kring äl både innan o efter :( NU måste det bli våran tur. är inte så optemistikt längre. tror inte dte blir nått denna gången heller :( 
  • alexander2011
    skumbanan skrev 2012-07-05 06:11:38 följande:
    GRAVID på digital!!!!
    GRATTIS:)
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-08 12:33:59 följande:
    Äntligen pos ältest!!!!!!!!!
    åhhh hoppas det tar sig nu då :) du hade mensen 23:e va? minns det för jag ahr det datumet.
    jag kanske har stegring nu!! testerna har smetat ut sig så jag ska ta ett ikväll igen. hoppas oxå jag får positivt är på dag 16 nu o sambon åker imorgon o är borta 2 veckor :( så jag hoppas på positivt äl test oxå 
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-08 16:53:30 följande:
    Alex: ja jag fick brunt den 23e och den 24e kom blod så jag räknar det som mensdag 1.

Hoppas ni hinner nu!! Men det tror jag ni gör om du har stegring nu, perfekt tajming ju!! :)

jag hoppas verkligen. ska ta ett test nu så slänger jag in bilden. tycker det e svårt o se om man har stegring iaf mina tester :S ok jag fick brunt/rosa 22:e o rött 23:e. är första mensdagen 22:e då?
  • alexander2011

tjtjer. Ni som kan det mesta härinne.

är på dag 16 nu med oregelbunden mens men äter rosenrot,apiforce och aco-kvinna.

Igår kom det rosa på pappret efter sexet och det har jag aldrig varit med om innan förutom dagen innan mensen kanske om man har haft sex.

har det hänt såhär för er runt äl? Inte för oss under våra 7 år iaf :S kan det vara nån infektion eller vad, vet att man kan ha känsliga slemmhinnor och så. kanske kan bero på det eller äl iaf?      

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-08 18:01:21 följande:
    Det sägs vara första mensdagen när det kommer riktigt blod. Så jag skulle säga 23e för dej.

Åh va kul! Då kan vi följas åt denna jobbiga tiden till bim! :)

ja det måste vi men du lär nog få vänta tills min mens kommer. det kan variera allt mellan 30-60 dagar :( just därför äter jag rosenroten för att se om den kan hjälpa
  • alexander2011

knasen jo fast min tester visar inte äl :( men jag ahr ont som om jag skulle ha äl!! aja. såhär ser testerna ut. den översta är ifrån imorses. hann inte se den inom tiden och den andra (mittersta är från middag och den understa ikväll men den mittersta ser utsmetad ut :(
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-08 20:33:52 följande:
    Alex: mina ältest från tl har också varit lite diffusa innan jag började med pergo. De kan visa så olika beroende på vad du druckit, om du kissat nyligen eller så.
    Tycker det iaf ser ut som det är på g!!

Hoppas; tack vännen! Hur mår du nu?

jag tror jag kommer få börja med pergo i aug om jag har tur. får aldrig riktigt starka tester. ska in på gyn den 29:e aug så får vi se vad de säger. ska ta ett test till snart här o se om det är starkare annars får jag hoppas den är starkare imorgon
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester