• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LisaW111 skrev 2012-07-12 10:57:04 följande:

Vaddå lycklig?!?!?!??!?!??!????  HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta pjuhhh helt slut i rutan... så himla härligt detta är ni anar inte.. hoppas hoppas hoppas hoppas det går bra denna gången =)   (fick ju MF i Mars) Håller tummarna stenhårt för er andra också!!
    GRATTIS!!!!!
  • alexander2011
    satirnine skrev 2012-07-12 11:47:09 följande:
    Jag hade ont i kanske 4 dagar efter ÄL faktiskt! :/

ok :) även i ryggen oxå
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-12 12:01:40 följande:
    Lisa: woooohoooo!!! I told u! :) så underbart!!

Alex: nä jag har inte ont av äl mer, brukar ha det typ 4 dar, ömmar till dan efter det släppt.

Ja det ska bli så mysigt att rå om varandra!

Ok, jag känner fortfarande av det, tror jag brukar känna av det i 2-3 dagar men har även ont i svanken. minns faktiskt inte hur det känns efter äl om jag ska vara ärlig. har inte haft så ont på länge

ja jag kan förstå det! åhh vill oxå hitta på nått mysigt med sambon 
  • alexander2011

juliiiaa24: syns det inte tydligare idag? :)
  • alexander2011

Ok inkmamma: här kommer bilderna. skit svårt verkligen men om du tror att du kanske enbart är på äl+7 så avvakta några dagar.
  • alexander2011
    barbarmama skrev 2012-07-12 14:42:52 följande:
    Någon som kan kolla mitt inlägg #57124 och gärna ge mig en kommentar eller åsikt? Behöver verkligen hjälp att tolka mina tester! :(
    trixade inte jag dina bilder????
  • alexander2011

Barbamama: asså jag ahde nte litat på det. tror det är så kallat fuktsträck
  • alexander2011

evig kärlek: ser tyvärr ingeting men jag får låna andras ögon o se om de kan hjälpa dig :S
  • alexander2011

skulle tippa på för mycket urin, då brukar det bli så :S men testa igen men skipa digitala. köp ett vanligt cb ist

• alexander2011
    Trollbarnet skrev 2012-07-12 18:38:17 följande:
    Alexander2011: Varför skippa digitala?

det är svårt o se ett sträck på ditt test. ser mer ut som utsmetat på underdelen av linjen bara. tänkte bara att det var bättre ekonomiskt OM du skulle få inte gravid. man får ju 2 cb för priset av en digital :S
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester