• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Idag är jag på bim-4 Solig (16 dagar mellan äl o mens)

åhh imorgon kommmer mina gravtester från bastpatest.se :) jag kommer slänga in en bild imorgon kväll efter jobbet för jag hinner inte ta ett test innan jobbet för posten kommer så sent och jag börjar 15 imorgon så runt 21.45 imorgon lägger jag in en bild. åhh snälla, håll tummarna för mig!!!

jag känner absolut ingeting denna gången heller :( men jag hoppas ändå.

Är så glad idag :) sambon kommer hem idag(om några timmar) efter att ha varit borta 16 dagar av 18. åhhh vad jag ska krama om honom!!!!!     

• alexander2011

helenemedh: asså du måste vara GRAVID!!!! jag tyker dina tester visar hela tiden nått o det ser starkare ut. kan du inte testa ett annat märke för att utesluta spök!!!!

• alexander2011
    Helenmedh skrev 2012-07-22 22:06:47 följande:
    Jomen jag tog ju digital igår och det visade ju negativt :/ Lönen kommer på onsdag så nu finns inga pengar till test.. Får hålla mig till dom jag har från tl sålänge :(

ja just det ja :( men du, bara för att den digitala visar negativt så betyder det inte att du inte är gravid ändå ;) samma sak hände ju mig, plusade 8 dagar senare. läste du inte mitt inlägg till dig som jag skrev igår?
    Knasten83 skrev 2012-07-22 22:05:37 följande:
    Alex: spännande!! Håller tummarna stenhårt!!!

tack :) jag hoppas, hoppet brukar vara det sista som överger en. det blir nog tyvärr ändå -. skulle bli förvånad om det visade nått.
  • alexander2011

Lizz89: trixade oxå  :) kanske är det nått där :) ska du testa imorgon igen?
  • alexander2011
    Meja2011 skrev 2012-07-22 22:12:28 följande:
    Ja det var det, med tanke på att det inte tog sig någon gång med exet på 5 år, och så träffar jag min man och vi lyckas två gånger på 7 månader, 1 utan pergo och 1 på första kuren=) Hehe ja du ser=)  vad kroppen är märklig 8 månader med pergo, men så utan pergo funkar det haha;)

Alex; håller tummarna för dig=)

Tack :)
  • alexander2011
    Lizz89 skrev 2012-07-22 22:40:41 följande:
    ja jag tänkte de. får hålla tummarna :) visar de inte starkare i morgon så väntar jag nog ett par dagar :)
    tycker jag låter bra det :) ska hålla tumarna för dig imorgon :)
  • alexander2011

sessan1992: trixade bilden åt dig o visst syns det utan o innan trixningen :) hoppas det blir starkare :)
  • alexander2011
    Helenmedh skrev 2012-07-22 22:55:24 följande:
    Alex: Jo jag läste det :) Höll mig nykter igår.. Och dina inlägg om att plussa sent får upp hoppet :)
    Solig duktig du är :) ja geinte upp. så länge mensen håller sig borta så finns hoppet :)
    sessan1992 skrev 2012-07-22 22:52:42 följande:
    åh vad snällt att du trixade den :) jag får ta ett test imon igen !!
    tycker jag  absolut att du ska göra o skulle det inte bli så mycket starkare imorgon så deppa inte för det. i övermorgon är risken störe att det syns nått starkare :)

• alexander2011

Dagens :( syns ingeting va? bim-3 (äl+13)
  • alexander2011

SabinaD: jag säger grattis, det syns ju tydligt

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester