• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nån som har erfarenhet av bastpatest.se stickorna? anar mig ett sträck nu :S brukar det kunna komma upp efter utgående tid?

• alexander2011
    Loppan8604 skrev 2012-07-23 23:08:27 följande:
    Ni som e gravida här inne har ni fått någon form av spänningar i livmodern efter sex?? Känns lite ömt om de blir för djupt under själva akten men nu efter så spänner de. Inte alls som mensverk utan mer som om den späns inte krampar?!
    så kunde jag känna när jag avr gravid
  • alexander2011

Tjejer jag måste låna era ögon, jag kan faktiskt ana nått svagt nu på kväll testet :) mega mega svagt. ser ni oxå det? den bilden med 2 stickor är den understa från igår kväll...åhhh jag hoppas det är nått. vet inte als hur de stickorna är med spök!!!! nån med erfarenhet?
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-24 20:24:43 följande:
    Alex: ser på det ensamma, dagens. Men tycker det ser grått ut?

svårt o se att det är nån färg men man ser svagt svagt ett sträck iaf
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-24 21:15:02 följande:
    Alex: hoppas! :) vilken dag är du på?
    dag 30-31 :) ja jag hoppas jag med. ska ta ett test imorgon efter jobbet. hinner inte på morgonen :)
  • alexander2011
    Stella 78 skrev 2012-07-24 21:44:48 följande:
    Alex, ser något ytterst svagt! Håller nu tummarna stenhårt för dig att du får ett tydligt plus redan imorgon! Du ska inte ta ett test till Redan ikväll och se om det blir likadant eller tom lite mer? måste ju leva på andras test i väntan på äl och sen bim! Blir nu vårt 14:e Försök... Suck! Men men den som väntar på något gott...

Tack jag hoppas oxå. Vet inte om jag vågar. tog ett test 4 timmar innan som inte visade nått o tänk om det inte visar nått nu på kvällen :( hahaha. precis :) man får inte sluta hoppas. hoppet är det sista som överger en :)
    Knasten83 skrev 2012-07-24 21:47:59 följande:
    Alex: fast du måste väl kissa när du vaknar? Kissa antingen på testet och ta med det eller kissa i behållare och testa senare! :)
    men hur länge kan man förvara kisset då? har ett urinrör som jag kan spara i kylen iofs om det går :) får se om jag är pigg nog o hinna ta ett imorgon. är direkt ingen morgonmänniksa hahaha
  • alexander2011

Mhe86: GRATTIS :) jag såg även innan o efter trixningen. är absolut nått där fast det är svagt :)

• alexander2011
    Stella 78 skrev 2012-07-24 22:29:09 följande:
    Har du många test Alex? Tänkte om du kunde offra ett till?
    hihi :) när ska jag testa då? det är ca 3 timmar sen sist?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester