Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Håller tummarna för dej bema!
Håller tummarna för dej bema!
Loppan: tråkigt... Man blir inte klok på testerna!!
Vill också se digitalt tusse!!!! :)
tusse: grattis!!!!!
Hej tjejer!!
Mensen kom idag, en dag tidigt men hellre det om man ändå inte är gravid.
Vi ska inte fortsätta med pergotime, jag mår inte bra av det. Jag visste det egentligen efter alla gånger jag ätit det för att bli gravid förra gången men ville ge det ett försökt till. Inte värt att må så dåligt..
Nu försöker vi på egen hand och hoppas jag får äl, annars hoppas vi att insemineringen i sep gör succe!!
Tänkte bjuda på mina spökplus denna månad, kanske det kan va till hjälp för er som har tvivelaktiga plus?
Hoppas ni slipper falska förhoppningar!!!!
Skumbanan: tycker jag med... Kanske inte fäste ordentligt? Men mensen kom ju i tid och allt!
Frida: jag har inte testat mer. Fick neg på billiga tester så jag gav upp.
Snacka om att man pendlar i humör och beslut just nu.
Igår sa vi att det inte blir mer pergotime för jag får panikångest när jag tar dem.. Idag vill jag ändå ta dem, vad gör ångest en vecka om man blir gravid!? ;) äsch, vet i tusan hur vi ska göra.. Hade varit bra under sommaren för jag är nämligen ledig!
Busungar: har du nån erfarenhet av dem?
Alltså jag äter antidepp sen många år tillbaka. Men just efter pergo mår jag bläää.. Jag åt pergo 8 mån innan jag blev gravid med dottern på nionde försöket. Mådde piss då också.. Men det är isf bara i juli också sen är min man bortrest i augusti och sen blir det förhoppningsvis inseminering i sep :)
Hur mår du swea???