Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Tusse: ont i tjejmagen som mensvärk eller i övriga magen?
Tusse: ont i tjejmagen som mensvärk eller i övriga magen?
Tusse: det hade jag också! Trodde hela tiden att jag skulle börja blöda men det drar i ligament och växer där inne så det är ingen fara. Blöder du?
Dessutom är tarmarna upp och ner så det kan göra ganska ont också
Skumbanan: det är inte lätt att hålla reda på alla här inne ;)
Nä, mannen har normala spermier. Men när man tar pergo brukar man ge det 6 försök, tar det inte sig då brukar det inte hjälpa. Vi hade planerad inseminering men gav oss inte och blev gravida månad 9. Däremot sa dem att det va en lyckträff och att om vi ville ha fler barn rekommenderade dem inseminering direkt.
Nu skulle de ha semesterstängt under sommaren så vi kör pergo i väntan på inseminering. Hm.. Va det rörigt? :)
Jag kollade med billiga tester dagen jag fick mens, då va det neg. Men det är ju ett spök, bara sjukt!!!!!
Visst är det jättetråkigt!! Man får ju falska förhoppningar! :(
Ska klaga, men vet inte hur jag gör? Skrev mail till dem fick aldrig svar?
Frida: man kan ju hoppas man blöder trots grav men tror snarare att det va ett tidigt mf isf..
va 120517 ett av de testen som gav spök från testlagret??
den här bilden skickade jag med mitt klagomål till testlagret! fick svar att de givetvis skulle reda ut detta... hur tusan då?? fixar till en bebis i magen på mig?
Helen: ja det är hemskt tycker jag.. Man blir ju så glad när man ser strecket!! Inte kul alls...
Vad har du för LOT nr på testet?
Inelg: jag testade med billiga tester som visade neg