• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

pratat med dr nu ,som skickade mig till kk,väntar på att dom ska ringa nu då jag har feber också !! får väl se om det är nåt fel på mig !! hoppas jag slipper åka in bara ,det har jag varken tid eller lust med=(

• sweasmamma

hej ... jag somnade på soffan =( sååå trött och missat kk`s samtal !! ska ringa upp dom snart och förklara mig !!

• sweasmamma
    testtokig skrev 2012-02-16 17:39:00 följande:
    Å här kommer min dagens. I morgon får jag test fån testlagret, börjar bli less på CB med alla spökstreck som dem har.

Ja det är brett i allafall.

jag tycker inte det ser ut som spök !!brett och verkar ha rätt färg 
  • sweasmamma
    testtokig skrev 2012-02-16 17:39:00 följande:
    Å här kommer min dagens. I morgon får jag test fån testlagret, börjar bli less på CB med alla spökstreck som dem har.

Ja det är brett i allafall.

när har du bim?
  • sweasmamma

jodå jag har faktiskt inte ringt dom. jag har liite feber,ligger precis på 38 strecket men försöker ta det lugnt och vila inför jobb! =) tack för ni frågar Hjärta

• sweasmamma

tack !!! lägga mig tidigt sen jobb imorgon sen ledig lör sön mån så jag ska baaara mysa med familjen och ta det lugnt =)

• sweasmamma
    Tikka1986 skrev 2012-02-16 18:52:59 följande:
    hoppas verkligen att du blir bättre! Glad
    tack snälla, säkert bara en dum förkylning som inte brytit ut än =) 

testa nu då ,nyfiken ju {#emotions_dlg.flower} 
  • sweasmamma
    testtokig skrev 2012-02-16 18:57:54 följande:
    Vad härligt det låter, krya på dig! Solig
    ja får nog försöka koncentrera mig på att må bra och tillägna all tid till min underbara dotter ist för att tänka på att bli gravid heela tiden =) 

men jag överger ju ingen här=) 
  • sweasmamma
    wassan skrev 2012-02-16 19:02:22 följande:
    kollade nyss på din bildgalleri vilken söt tös du harHjärtaverkligen 
    ja hon är underbar =) dock va hon liiiten där,hon är 3 nu och blir sötare för var dag som går =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester