• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fidelis ad urnam skrev 2012-02-17 08:07:59 följande:
    Jo jag tror det är någonting sådant. Så jag hoppas det räcker
    alltså efter pos äl test kan det släppa allt från 12 -48 timmar men vanligast är väl 24-36 timmar ...om jag inte har fel =) 
  • sweasmamma
    JennyOhlsson skrev 2012-02-17 08:09:31 följande:
    Då är det dags för första besöket hos BM idag
  • sweasmamma
    Fridhaa skrev 2012-02-17 08:21:49 följande:
    Ja det är jätte skönt det är som sagt en bit mellan kramfors och Staffanstorp i Skåne land ;)
    Ja kanske kanske så är de bara nån dum liten mini blödning utan betydelse :p
    hoppas på en liten genombrottsblödning =)
  • sweasmamma

jag är på äl +11 idag ,troligen !! ska man köpa ett test eller avvakta och se om tanten kommer???

• sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-17 08:25:55 följande:
    Nu är ju inte smart att fråga mig då, höhö, jag tycker ju testa :)
    ha ha,klart men ska se om jag får tag i nåt test idag ,jobbar nu sen ska maken iväg på krav maga träning =) då tar ju han bilen 
  • sweasmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-17 08:35:01 följande:
    Tanken slog mig....
    Men jag har massvis med saker som ska läsas inför nästa veckas seminarier och gruppuppgifter och han ränner bara runt mellan vänner och familj...
    Vad svårt det blev  
    en snabbis lär ni la fixa =)
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-17 08:34:50 följande:
    haha :) får nog starta en anonyma testare linje, är ganska säker på att man inte ska trigga andra medberoende :)
    Håller tummarna för dig! 
    ha ha,nää då ,är ju själv sugen !!!!
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-17 08:38:13 följande:
    :) Det är ju sjukt svårt att låta bli, jag gör alltid klassikern, kissa jätteofta och testa, vilket innebär ingen hcg synlig nästan, de gånger jag plussat haha, iaf när det är så här tidigt :) det är ju så kul med, att se strecket komma fram :)
    när har du bim nu igen ?? imorgon ??

• sweasmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-17 08:39:12 följande:
    Ha ha ha. Erkänn nu att du själv har gjort så Hur kommer man annars på idén?
    så kan man göra men resan mellan utlösningen och själva ins får ta max 30 min 
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-17 08:41:53 följande:
    jepp, har jätte regelbunden mens, alltid dag 28 :)
    jag har vanligtvis 23 dagar ,haft i mååånga mån men förrförra mån hade jag 24 och förra 25 men efter denna äl så stämmer 14 dagars lutenfas med 23 dagar =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester