• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Bejbi: jag har samma erfarenhet. ALDRIG fått ens skugga, nu får jag streck trots mens. Men nu fick jag nya test skickade sen jag klagade så hoppas de visar riktigt!

• Knasten83

Bejbi: fast "det nya" behöver inte va samma som mina ändå, de skickar ju ut massor med stickor!!

• Knasten83

Tusse: fruktansvärt! Men hoppas du vet vad du gör, du känner din egen sits bäst.

Önskar också att nån som kämpar för ett plus kunde byta med dig, för bådas skull.

Sköt om dej!

• Knasten83

Snigo: usch, du också? Är det familjeförhållanden som ändras? Så svårt att tänka mig varför ni behöver ta ett så hemskt beslut.. Lider med er! Hur långt gången va du?

• Knasten83

Tusse: men kära du! Klart vi inte stryper dej. Om du hade skrivit att du inte bryr dej hade jag blivit jätteledsen, men jag märker att detta inte är vad du vill.
    Det måste va väldigt allvarligt och jag hoppas inte du är allvarligt sjuk eller så.

Önskar dej all lycka!!

• Knasten83

Caspersmamma: grattis!!! :)

Försök tänka att det finns inget du kan göra som påverkar ett ma eller mf. Det ligger så tryggt inbäddat i din mage, va inte orolig. Ödet bestämmer!

Jag föll i trappen i början av min grav och va livrädd, inget hände bebisen.

• Knasten83

Caspersmamma; ja jisses vad det kan hända mkt med kroppen vid graviditet, eller känns INGENTING!!

Stickningar osv är helt normalt!! All lycka till nu!

• Knasten83

Oj va det skrivs!

Gällande aborter förstår jag inte varför man behöver berätta det? Vill man ha stöttning och råd får man berätta sin situation för att man ens ska kunna FÖRSÖKA förstå.
    Annars finns det ingen anledning med tanke på hur mkt det kan såra här inne.

Jag är inte emot abort, men det ska va en jäkligt bra anledning till varför man gör det. Jag tycker att sätter man sig i den sitsen (bortsett från om man försökt skydda sig etc) så får man ta sitt ansvar. Barn är en gåva!!

Själv störs jag inte alls över att nån skriker ut sin lycka trots att vi har kämpat och gör det nu. Jag tycker alla har rätt till den lyckan och jag blir faktiskt riktigt glad för deras skull för jag vet hur innerligt lycklig man blir!!! Obeskrivligt...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester