Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Sussi: olika mkt färgämnen i testen, koncentrat på urin. Försök att tänka pos.
Sussi: olika mkt färgämnen i testen, koncentrat på urin. Försök att tänka pos.
Mammelie : pos i mina ögon
Bim-7 är ju tidigt?? Om man har en vanlig cykel vill säga. Hur långt efter ÄL är du?
Längtan: det är hcg remsan som syns i genomlysning när testet torkat.
PÅ TL.s test är det mer vanligt än ovanligt att INTE se "torkstreck" vid genomlysning
Att se torkstreck ska det givetvis vara. Har knappt aldrig fått ett enda test som man inte kan se hcg-remsan vid genomlysning.
På mina tl test är det en mörk rand där det ska bli rosa. Inom tiden. Men inte rosa. Mer fuktstreck. Som sedan syns när det torkat både med och utan henomlysning. Ser mer rosa ut torkat än blött. Dessa tr jag som neg då jag fick exakt likadant för en vecka sedan (vid äl, då jag alltid tar ett för att ha ett att jämföra med)
i1303.photobucket.com/albums/ag148/viochdu/1565DA70-9B75-4ADF-9FD8-47AB60F6A036-2095-00000154720BFD7F_zpsa5b12feb.jpg
Här är mitt torkade TL. När det va blött va det mörkare där det ska bli rosa men inga kanter syntes förens efter det torkat.
Som sagt ett sådant test är neg i mina ögon.
Flikkan: vet inte. Men jag fick dem förra veckan! Brukar vara samma lotnr i en månad ungefär. Är inte hemma så kan inte kolla. Men det är samma som det har talats om i tråden här förra veckan.
Lijkan: ja fast du har väl inte TL du har väl bäst på test.
Aaa653: har knappt aldrig vattniga. Mest lotion hela tiden sen kräm sen äl flytningar sen kräm sen lotion sen torr sen börjar det om innan mens.