• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lijkan: på bäst på test har jag fått torkstreck ox men inte så dem ser rosa ut.

Flikkan: vad har du för lot?

• viochdu

Flikkan: ha ha nä. Jag slutar tjugo i tolv:/

Men tycker ändå ditt test är mer lovande än mitt då det inte va rosa inom tiden. Utan bara pappersblött !

• viochdu

Flikkan: är det där nytt test. Ser mkt lovande ut tycker jag. Mitt va inte alls såå tydligt mörkt. Ser nästan rosa ut på bild nr 2

• viochdu

Flikkan: har du testat igen och kollat om "strecket" finns kvar.? Äen att hcg fördubblas med några dgr meölanrum kan det ju vara spännande och se om det finns kvar.

• viochdu

lijkan: ja det beror ju på när du har ÄL. Kör du inte med ÄL test. Hade en kompis som försökte bli gravid i 8-9 månader. Hennes gyn sa ha sex rubt dag 14 så ordnar det sig. Jag tipsade henne om att köra med ÄL test . Hon hade äl dag 17 på en 28 dgrs cykel. Första månaden med äl test blev hon gravid.

Tror måååånga har sex på fel tillfällen. Och använder man inte äl test måste man nästan ha sex varannan dag efter dag 10 för att vara säker på att pricka nästan.

• viochdu

mitt test är torkat på den bilden. När det va blöt va det baa att man kunde utskjilja att det va mörkare där strecket ska bli. Men inga tydliga kanter eller ngn färg. Jo blött papper som sagt.

• viochdu

Flikkan: håller tummarna nu. Jag är bara på dag 20. Har en 25-26 dgrs cykelZ och äl allt mellan 12-15. Så kan vara på äl+6.7.8 så ja jag är tidig.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester