• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Pellefant: uttryckte mig kanske fel innan, menar såklart inte att det alltid visar så tidigt men många test kan visa redan fyra dar innan bim.

Samtidigt är det ju jätte olika så jag hoppas det är så i ditt fall. Ge inte upp, det kan hända mkt än! :) håller tummarna

• Knasten83

Elmiina: undrar samma som telgebo, det spelar stor roll om man druckit mkt eller precis kissat..

• Knasten83

Skumbanan; jag ser absolut din stegring men förstår att du undrar. Jag har dock ingen erfarenhet av hur det stegrar på stickor vid grav. Har bara testat cb när jag va gravid förra gången.

• Knasten83

Thea: är du över bim kan du testa närsom helst på dygnet. Man behöver inte vänta till morgonen.

• Knasten83

Hur ska detta gå!? Inte ens äl än (dock på gång) och jag tycker redan väntan till bim är jobbig, haha!

• Knasten83

Lupero; ja den där snigelfarten... Suck! Man vill ju veta NU om det tagit sig! :)

Får bita mig i läppen...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester