• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Whoeix: läste vidare och såg att du fått blod. Min vän hade mens 3 första månaderna trots grav. Läskigt men det behöver inte va ngt.. Dock svårt att tänka så efter dina upplevelser. Tänker på dej!

• Knasten83

Trixxy: när jag blev gravid med dottern hade vi sex de två dagarna som det gav utslag på testet, inget mer.

Nu hade vi sex 12, 14, 15, 16. Hade utslag på testet dag 15 och 16 på kvällen blev det svagt igen.

• Knasten83

Sweeti: alltså tempen höjs ju efter äl och sänks allt från ett par dar till nån dag efter mens. Min är hög tills efter mens.. Hoppas du e gravid! :)

Whoeix: åh va kul att testet är så starkt!! :)) ja ring kk och begär att de kollar. Ibland får man bre på ordentligt så de fattar att detta är jättejobbigt för dej! (säger inte att det inte är det på riktigt men många har svårt att berätta hur det verkligen känner)

• Knasten83

Åh blir så avis på alla plus!!! Vill så gärna börja testa och se ett PLUS!! :) vilken känsla det är!

Äl+3 och man analyserar i vanlig ordning. Tänk, idag kanske det fäster? Knäpp.. Jag vet!

• Knasten83

Meja: JIPPI!! :)

Adidas: jag ser på ditt test! Men jag har jättesvårt att avgöra om det är riktigt.. Fått så många spök själv.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester