Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

äääjh va folk soover länge då.... fram med testen nu brudar

• slemtorsk i din bralla
    mysmamman2 skrev 2012-08-10 10:26:07 följande:
    Mensvärk och bruna lite klumpiga flytningar, väldigt sparsamma dock, nån som haft det och varoir gravid eller fått mensen? Bim+1 idag..... Jäkla väntan å kropp!! Jag som trodde mina streck igår va pos.... Hmmmmm kan mensen dröja bara för att man väntar eller?? Den kommer alltid på dag 29!
    japp... jag hade brunda flytningar.. väldigt få klumpar iofs men det fanns.. höll på i nästan 3 veckor startade på bim+3 efter att jag hade plussat
  • slemtorsk i din bralla
    Villvaliten skrev 2012-08-10 11:24:38 följande:

Nej nu håller vi tummarna för att tant röd ändå inte knackar på dörren! Du kan vara undantaget som bekräftar regeln!   Flört
    knackar din tant röd innan hon kommer... min brukade bara klampa in..TOTALT oinbjuden *S*
  • slemtorsk i din bralla
    Knasten83 skrev 2012-08-10 12:07:52 följande:
    Lisa: risken är ju att man blir nojig efter sånt! Håller tummar och tår för dig! :)

Missade tjafset igår- som tur va- orkar inte läsa det!
    du missade inget... förutom ett positivt digitalt test som lisa roligt nog hade "trixat" med haha....
  • slemtorsk i din bralla
    Villvaliten skrev 2012-08-10 12:17:27 följande:

HA ha!!! Hon brukade banka lite runt äggstockarna men jag sa aldrig att hon va inbjuden....
    jobbig kärring den där tant röd
  • slemtorsk i din bralla
    mysmamman2 skrev 2012-08-10 12:36:35 följande:
    Shiiiit tog ett cb test och apotekets egna och det blev fanimej plus mohahaha världens osynligasre streck men det var brett wiiiiiiiiiiiii ja jävlar.....
    BIIIILD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

grattis!
  • slemtorsk i din bralla
    mysmamman2 skrev 2012-08-10 12:54:09 följande:
    Done
    ser att du löste det med annan mail Ser fram emot bilden nu så vi får fler plus till tråden
  • slemtorsk i din bralla
    Pärsikan skrev 2012-08-10 13:13:31 följande:
    Hej heeej!
    Nu ska ni få nåt att bita i! TL test ÄL+8 Flört
    Faktum är att jag ser en skugga! Men det var väldigt svårt att få på bild!! Pleeeze kan ngn trixelifica med den Oskyldig

oooo det ÄR rosa iaf....men det är svårt att få tydligare än så här... Jag beskar det för att slippa reflexer från bakgrunden...det vita i bakgrunden reflekterades så mycket att det tog över annars.

Jag har bara stärkt klarheten i bilden och ökat kontrasten yyyyyttepyyte
  • slemtorsk i din bralla
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-10 13:17:57 följande:
    oooo det ÄR rosa iaf....men det är svårt att få tydligare än så här... Jag beskar det för att slippa reflexer från bakgrunden...det vita i bakgrunden reflekterades så mycket att det tog över annars.

Jag har bara stärkt klarheten i bilden och ökat kontrasten yyyyyttepyyte
    shit. glömde ju bilden haha

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester