Mensvärk och bruna lite klumpiga flytningar, väldigt sparsamma dock, nån som haft det och varoir gravid eller fått mensen? Bim+1 idag..... Jäkla väntan å kropp!! Jag som trodde mina streck igår va pos.... Hmmmmm kan mensen dröja bara för att man väntar eller?? Den kommer alltid på dag 29!
japp... jag hade brunda flytningar.. väldigt få klumpar iofs men det fanns.. höll på i nästan 3 veckor startade på bim+3 efter att jag hade plussat
Shiiiit tog ett cb test och apotekets egna och det blev fanimej plus mohahaha världens osynligasre streck men det var brett wiiiiiiiiiiiii ja jävlar.....
Hej heeej!
Nu ska ni få nåt att bita i! TL test ÄL+8
Faktum är att jag ser en skugga! Men det var väldigt svårt att få på bild!! Pleeeze kan ngn trixelifica med den
oooo det ÄR rosa iaf....men det är svårt att få tydligare än så här... Jag beskar det för att slippa reflexer från bakgrunden...det vita i bakgrunden reflekterades så mycket att det tog över annars.
Jag har bara stärkt klarheten i bilden och ökat kontrasten yyyyyttepyyte
slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-10 13:17:57 följande:
oooo det ÄR rosa iaf....men det är svårt att få tydligare än så här... Jag beskar det för att slippa reflexer från bakgrunden...det vita i bakgrunden reflekterades så mycket att det tog över annars.
Jag har bara stärkt klarheten i bilden och ökat kontrasten yyyyyttepyyte