Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LisaW111 skrev 2012-08-10 13:16:18 följande:

test från mysmamman

test från mysmamman
    där syns det ju...det bara MÅSTE vara en bebis på g...
  • slemtorsk i din bralla
    Pärsikan skrev 2012-08-10 13:20:09 följande:
    ÄR DET BARA JAG SOM SER!!!??? IHH!!!Förvånad
    jaaag såg ju så då är vi två.. Såg redan utan trix men det blev rosa med trixet.. tydligare där.. så nu håller jag tummarna att det blir tydligare och tydligare dagarna framöver.
  • slemtorsk i din bralla
    3 barns mamma84 skrev 2012-08-10 14:23:02 följande:
    Snygga +

Själv e jag såååååå kissnödig och flytningar har börjat komma hmm var e mensen då ? undrar man då .... 
    men den ska väl hålla sig borta nu... eller???
  • slemtorsk i din bralla
    Flikkan skrev 2012-08-10 14:47:08 följande:
    Då jag har uvi i just nu har jag varit skeptisk till att testa mig på morgonen då deb är som värst! Nu idag BIM -3 visar det absolut ingenting :( men det har visat mest på kvällarna? Och då brukar jag hålla mig. Börjat tappa hoppet nu :( fast jag fått svagt rosa på Bim - 5 kan uvi göra att det inte visar som det ska?
    det ska inte påverka eftersom det är halten HCG i urinen som avgör om det blir ett positivt test eller ej.

Men du kan kanske vara som några andra (mig inkluderat) att det blir starkare och tydligare på kvällen. ???
  • slemtorsk i din bralla
    Flikkan skrev 2012-08-10 15:08:45 följande:
    Ja för alla jag tagit på egtermiddagen kvällen ser jag ett svagt rosa streck på!
    Men inte den från morgonen. Men vissa får ju inte ett klart pch tydligt plus fören på BIM så jag kanske inte behöver tappa hoppet ännu. Jag vart verkligen jätte glad över det svaga testen. Dom ligger i denna tråden! Och det syns fortfarande på dom nu
    jo jag såg dem... det är underligt det där.. men jag fick mycket starkare på eftermiddagen än på morgonen..
  • slemtorsk i din bralla
    viochdu skrev 2012-08-10 16:30:31 följande:
    Men det behöver inte betyda ngt för att du blöder. Då är du väl på din BIM dag typ? Många får sin mens trots graviditet!
    jag blödde ju konstant från bim+...3 tror jag.. och i tre veckor. och tro mig.. jag är gravid *S*.. jättegravid..
  • slemtorsk i din bralla

jahapp..brudar.. nu är det helg.. fram med stora testkitten nu för jag vill ha något att analysera fram tills mitt ultraljud på måndag måste ju fördriva tiden på något sätt liksom..förutom att tapetsera sonens rum

• slemtorsk i din bralla
    Wictooria skrev 2012-08-11 18:38:48 följande:
    Hej tjejor!
    Jag gjorde ett hcg blod prov och VUL idag.
    Mitt HCG låg på 58 är i vecka 3+5-4+0 ungefär..
    Är 58 normalt??? :/

allt såg bra ut på VUL:et
    Man såg inte så mycket foster direkt. något som kunde likna början till fostersäck.
    japp jag hade 64 i vecka 4+6 och det ansågs som normalt Det viktiga är sen att det dubblas varannan till var tredje dag så man får ta flera tester sen om man ska vara säker...
  • slemtorsk i din bralla

smyger in......hihi... skålar i lite 7Up sen dårå.... till räkmackan...

Tjejer.. jag vill bara säga att jag tycker att ni..eller nää VI är fantastiska som ändå kan hålla näsan ovanför ytan när det är tufft... vi kan fajtas och tjafsa..va fan vi är ju fruntimmer och lyckas ändå hålla det på en hyffsad nivå.. de flesta av oss iaf :-/ Många här har hängt här sen starten...mig inräknad och min man är gaaalen på mig att jag måste kolla in varje dag för att titta till er.. och kanske trixa ett eller annat test..

JAG VET att jag kan vara lite besserwiser... det är liksom som min person är.. men jag FÖRSÖKER iaf att inte trampa någon på tårna.. jag försöker att inte vara för brutal i mina sanningar och jag försöker att inte inge falska förhoppningar.. jag tror att de flesta av oss försöker allt det...nu börjar vi på ny kula..

*fasen.. nu vet jag nog hur kungen känner sig när han håller tal haha ha ha*

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester