Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
test från mysmamman
test från mysmamman
test från mysmamman
jahapp..brudar.. nu är det helg.. fram med stora testkitten nu för jag vill ha något att analysera fram tills mitt ultraljud på måndag måste ju fördriva tiden på något sätt liksom..förutom att tapetsera sonens rum
smyger in......hihi... skålar i lite 7Up sen dårå.... till räkmackan...
Tjejer.. jag vill bara säga att jag tycker att ni..eller nää VI är fantastiska som ändå kan hålla näsan ovanför ytan när det är tufft... vi kan fajtas och tjafsa..va fan vi är ju fruntimmer och lyckas ändå hålla det på en hyffsad nivå.. de flesta av oss iaf :-/ Många här har hängt här sen starten...mig inräknad och min man är gaaalen på mig att jag måste kolla in varje dag för att titta till er.. och kanske trixa ett eller annat test..
JAG VET att jag kan vara lite besserwiser... det är liksom som min person är.. men jag FÖRSÖKER iaf att inte trampa någon på tårna.. jag försöker att inte vara för brutal i mina sanningar och jag försöker att inte inge falska förhoppningar.. jag tror att de flesta av oss försöker allt det...nu börjar vi på ny kula..
*fasen.. nu vet jag nog hur kungen känner sig när han håller tal haha ha ha*