• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lisa:aha då är jag med!! Ser bra ut tycker jag. Hur långt efter äl är det?

Trixxy: heja heja!!!!

• Knasten83

Åh, precis bokat mys till mig och min man som har bröllopsdag på lördag. Mormor tar lillsnäckan och vi ska få kurbad med skumpa och på spa. Sen middag ute och morgonen efter frukost buffé. Bara han och jag!!!!

• Knasten83
    äntligen36 skrev 2012-07-12 09:37:04 följande:
    God morgon alla!

Jag är på ÄL+10 idag tror jag och kunde inte hålla mig igår kväll från att testa, då var testet totalt blankt. Idag tycker jag mig se ett svagt streck, men ser inte färg på det tyvärr. Vet inte om jag lyckats fånga det på bild eller om jag helt enkelt inbillar mig. Någon som vill hjälpa mig titta?

Samma test men två olika bakgrunder.
    ser tyvärr inget.... Rynkar på näsan
    LisaW111 skrev 2012-07-12 09:32:26 följande:

Låter superhärligt!!! :)
    Vi ska till "Mallis" en vecka imorgon.. härligt också fast inte barnfritt såklart.  

Åh härligt!!

Vi va en vecka i turkiet i början av sommaren, superskönt med tanke på detta hemska vädret!  

• Knasten83

Lisa: woooohoooo!!! I told u! :) så underbart!!

Alex: nä jag har inte ont av äl mer, brukar ha det typ 4 dar, ömmar till dan efter det släppt.

Ja det ska bli så mysigt att rå om varandra!

• Knasten83

spökisar på gång igen... 120613, nån som fått spök på dem?
    Testade i dag äl+4-5 (alltså alldeles för tidigt)

eller ni ser kanske inget?   Finns ju viss risk att man får streckögon efter ett tag ;)

• Knasten83

Ni som känt av äggfästet- beskriv hur ni känt det är ni gulliga.

Idag har jag haft sån brännande känsla på en punkt i min vänstra del av tjejmagen. Det liksom kommer och går, känns lite som håll och ömmar.. På äl+4-5

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester