• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-02-19 18:40:34 följande:
    evelina... trixade me dina bilder!! ser på alla 3 :)

ser ser ser .....
  • sweasmamma

varenda EVIGA MÅNAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!denna besvikelsen kan fara åt H****** !!!!

spottings nu ,lite brunt,slemmigt ! alltså mensen kommer inatt !!!! 

• sweasmamma
    sweasmamma skrev 2012-02-19 18:53:44 följande:
    varenda EVIGA MÅNAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!denna besvikelsen kan fara åt H****** !!!!

spottings nu ,lite brunt,slemmigt ! alltså mensen kommer inatt !!!! 
    med andra ord... katarr som F*N!!!!! då jag mår illa som en idiot

hm, boragon hjälpte INTE mig iaf ,kanske nästa gång  
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-02-19 18:59:01 följande:
    sweas : ja e riktigt ledsen för din skull .. har sett dig bli besviken o ledsen månad efter månad...!! 
    MEN ge inte upp!! du verkar va en stark toppentjej... 

hoppas på nästa månad gummman <3 {#emotions_dlg.flower}
    tack !!! Hjärta
     vet dock inte riktigt än om vi ska fortsätta !! får se 
  • sweasmamma

nä då jag lämnar INTE !!!! =) 

ska prata med min man också när denna gångens besvikelse lagt sig så ska jag höra om vi ska eller inte !!

jag är ju inrte den enda som blir besviken ,samt att vår dotter tjatar så om ett syslon,man vill sååå gärna ge henne ett =)

• sweasmamma
    Eveliina11 skrev 2012-02-19 19:07:06 följande:
    Vad använde du sist sweas? Använde du något för att bli gravid?

Ja använde Efamol från mensens första dag till äl, och min man drack bisolvon..
    Jag såg strecket även om testet låg på handfatet och ja satt på toa, ca en meter ifrån.. Men skitsvårt att fota med iphone, är de bara ja som tycker att iphone SUGER att fota gravtest med ;P Haha, kanske inte kameran är riktigt gjort för "osynliga streck"
    Undra om de är spök... Hoppas inte.. Tycker de syns ännu bättre nu när de är torkat.. 

Är ju som sagt antingen bim-4 eller bim-6... Så kände i alla fall att hoppet kom tillbaka.. Nu får vi bara se om det är ett riktigt och inte spök.. Så less på spök, men har aldrig sett ett spök ja sett såhär bra någongång..
    ätit borago kapslar !! 
  • sweasmamma
    Eveliina11 skrev 2012-02-19 19:07:06 följande:
    Vad använde du sist sweas? Använde du något för att bli gravid?

Ja använde Efamol från mensens första dag till äl, och min man drack bisolvon..
    Jag såg strecket även om testet låg på handfatet och ja satt på toa, ca en meter ifrån.. Men skitsvårt att fota med iphone, är de bara ja som tycker att iphone SUGER att fota gravtest med ;P Haha, kanske inte kameran är riktigt gjort för "osynliga streck"
    Undra om de är spök... Hoppas inte.. Tycker de syns ännu bättre nu när de är torkat.. 

Är ju som sagt antingen bim-4 eller bim-6... Så kände i alla fall att hoppet kom tillbaka.. Nu får vi bara se om det är ett riktigt och inte spök.. Så less på spök, men har aldrig sett ett spök ja sett såhär bra någongång..
    såg ju fint ut , hoppas för din skull =)
  • sweasmamma

hallonbilar!! hoppas ändå det är nåt i magen !!!kontakta bm !

inatt satte mensen igång !pratade med min make och vi gör 1 försök till , försök nr 9!!!funkar inte det blir det paus i 3-4 månader !

ska äta borago from idag igen,jag tog dom på morgonen ,någon som rek ta på kvällen ist ?? 

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-20 06:47:16 följande:
    Swea: jädrans mens!!! Den är så ovälkommen!! :(

Skönt att ni har en plan nu, hoppas detta är DIN månad vännen!!!
    tack , ja .... börjar bli liiite orolig nu ! har ju varit så lätt innan .....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester