• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Freja0811 skrev 2012-02-20 17:53:31 följande:
    Näe har gett upp hoppet nu är väl bara Mensen på gång.. Som vanligt
    NEJ !! inte ge upp!!!KRAM 
  • sweasmamma
    kiara skrev 2012-02-20 18:02:28 följande:
    Sweasmamma: jag läste att du har börjat blöda men det behöver inte betyda något....jag blödde ungefär en halv dag med min andra dotter och det var ungefär när mensen var beräknad. Dessutom såg jag ditt + på cbtestet och det kan bara inte ha varit spökstreck!
    jag trodde INTE man kunde få såå tydliga spök =) plus att bilden är tagen ca 10 min efter testet togs så det va ju giltligt !! fick pyttebrunt igår sen imorse kom det när jag torkade mig !!

ingen mensvärk ,räckt med en tampong idag men tror ändå inte nåt men ... ska se hur mkt jag blöder,KANSKE blir ett test i slutet av veckan ! va go du är!!!! tack =) 
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-20 18:04:38 följande:
    jo min mens kommer alltid på mogonen, nu kom den kl 17, har aldrig hänt, jag blöder genom tampong, byxa på under en timme :(
    oj så mycket ?? men dina test va ju solklara!!!!
  • sweasmamma
    ollasulrika skrev 2012-02-20 18:11:10 följande:
    följer denna tråden med spänning, önskar alla som plussat ett stort grattis.

önskar att man själv kunde få uppleva det snart.

fick ju nåt som liknade  ett streck igår förmiddags...dock mycket mycket svagt... å ja önskar så innerligt att det är sant men vågar verkligen inte hoppas för mycket.

6 dagar kvar till mens.... jag brukar va en jävel veckan innan mens pga hemsk pms men nu känner jag mej bara extremt uppblåst å svullen å så molvärk i magen å lätt illamående. är väl bara ilusion *suckar*        

lägg ut bild =)
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-20 18:10:51 följande:

måste fråga en gång till. har jag haft äl nu?mina test er från igår och i morses såg ut såhär men nu är det verkligen negativa o jag har flytningar
    jag tycker det ser ganska bra ut !! =) håller vi tummarna
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-20 18:15:02 följande:
    tack för svar men jag är ju på bim, fast jag fått pluss, men denna blödning är så kraftig, inte ont, inge klumpar ingen smärta, det är en störtflod :(jag har haft både mf och ms samt kemisk grav ingen av desa har jag bklött så hör, binda och byxa pissblöta efter under en timme, dett lär var kört :) jag som var så glad :(
    KRAAAAAMHjärta
  • sweasmamma
    ollasulrika skrev 2012-02-20 18:19:19 följande:
    det e bilden jag la ut i min egen tråd där ja frågar om det är nån skillnad på testen 8stav å sticka)
    dett är stav från billiga tester.  

japp jag ser ...... (tror jag kommenterat den ) =)  
  • sweasmamma
    HJ0812 skrev 2012-02-20 18:21:27 följande:
    Hej.

Många som råkat ut för CB som visar spökstreck. Därför undrar jag om det går att lita på CB ägglossningstest?   Fick en glad gubbe igår morse men ingen idag. Kan det gå så fort? Fick för mig att gubben skulle komma två dagar i rad. Men det är klart att jag kan ha missat en eventuell stegring i lördags eftersom jag testade på morgonen.

Hursomhelst, kan jag lita på glada gubben? 
    hmm tror jag nog, mina test visar bara en dag ....
  • sweasmamma
    ollasulrika skrev 2012-02-20 18:24:06 följande:
    jepp jepp :) det har du.  

jag tror ju inte att det e nåt men ja får väl leva på lyckan det gav mej den lilla stunden igår iaf...ha ha ha.

kanske ett mirakel kan ske....men jag är så skeptisk after att ha försökt i fem år    
    kanske helt enkelt er tur nu ... hålller tummarna 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester