• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Swea: va kul!!! :) har du kollat bloggen om vilket tyg du vill ha?

Maila mig för vi får inte prata sånt här i tråden!

Telgebo: jag syr mjuka trikåmössor

Nilsson.e.anna@hotmail.com

• Knasten83

The family: det finns ju oftast en stretchsöm på vanliga maskiner som är ok att använda. Jag har en overlock maskin när jag syr i trikå.

• Knasten83

Fridha; nä fy faaan va hemskt!!!!! Va allt bra fram till förlossningen eller hur kunde detta ske?

• Knasten83

Fridha: förstår att du inte vill tränga dig på. Jag hade skickat ett sms eller brev eller ngt och visat att du bryr dig men vill ge henne andrum. Är hon en väldigt nära vän tycker jag du ska åka dit och omfamna henne, låta henne skrika ut allt.. Hua!!! Vilken mardröm, fick klump i magen

• Knasten83

Fridha: ja syskon hjälper nog extremt mkt i en sån sits. Man måste liksom leva vidare för den/dem.. Stackars människor!! :,(

• Knasten83

Jojo men inte behöver man va taskig för det!

Anyway, känner mig preggo fast jag inte är det. Äl till helgen!
    Tror pergon ger mig dessa känningar. Grymt illamående, tröttare än tröttast, molvärk och bröstspänningar.. Man vill gärna slippa det om man ändå inte är gravid!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester