• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Konstigt att jag inte har mensvärk.. Har alltid det dygnet innan mensen kommer. Men jag klagar inte, slipper den gärna! :)

• Knasten83

Menar om hon kom första månaden med pergo eller hur många månader åt du pergo med nya mannen innan det tog?

• Knasten83

Meja: så skönt! :) min flicka tog 9 månader efter pergostart, 8 månader med pergo sen blev hon till mån 9 i en paus då vi skulle insemineras mån 10.

Kanske redan berättat, man glömmer lite vad man sagt till vem! ;)

• Knasten83

Meja: jo vi va ganska malliga då men så sa läkaren att pergo dröjer kvar en månad i kroppen så troligtvis va vi hjälpta av den. Ägglossar ju väldigt sällan själv..

Har du pco?

• Knasten83
    Trixxy skrev 2012-07-23 06:47:40 följande:
    Negativt bim-4 inte meningen att vi skall få syskon till barnen eller?hur mycket/lite sex krävs egentligen?
    undrar också. men jag tror faktiskt inte det har med det att göra. Både du och jag och många av deandra sexar ju på alldeles perfekt, men det är väl så att alla hinder på vägen är emot oss gång på gång. Men en dag ska en liten rackare ta sig förbi och bli en perfekt bebis!!
  • Knasten83
    Meja2011 skrev 2012-07-22 22:37:39 följande:
    Knasten: jasså gör det? De visste jag inte, ja jag har pcos:/ tyvärr.
    ja, jag har ju också pcos och allt skit som hör där till.. tror nog jag har alla symtom man kan ha av pcos... Gråter
    Hur känner du dig idag? Molande? 
  • Knasten83
    Loppan8604 skrev 2012-07-22 23:25:55 följande:
    Hej tjejer! Haft fullt upp ida så har inte varit inne så mycket.
    Knasten: Tråkigt med mens:( du får avnjuta lite alkohol nu under tiden å hoppas att de e din tur i augusti!
    Själv har äl precis varit å ida märkte ja att bröstvårtorna ömmar å att de drar i höger sida vid livmodern ibland. Hoppas att detta e något positivt:) får väll de om den 12-14 dagar. Hoppas hoppas!!
    Ja man får ju försöka se det positivt! ;) Får kränga ostar och dricka lite vin ;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester