• TheFamily

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nu får jag äntligen lägga upp en bild...efter att ha följt denna tråden sen mars förra året så har det hänt!
    Nu vet jag att det inte är oklart om det är nåt plus eller så, men jag har inte ens fått ett spökplus nån gång inte ens en skugga...även om jag kollat på testet lååångt efter utsatt tid.....

Tror nog att jag kan vara rätt säker på detta resultatet va??? (Bilden är inte redigerad, var mörkt i badrummet bara)
  • TheFamily

Wiiiiiiiiiii!!!!!

Jag har ett digitalt hemma jag med....väntar nog nån dag till......

KRAM PÅ ER!!!

• TheFamily

Pigletjejen: Grattis! Försök att slappna av nu (vet att det är svårt har själv två mf och ett ma i bagaget)
    Försök att hitta på saker så att tiden går lite snabbare!...Kram

• TheFamily

Gummsan. tycker inte det ser ut som ett spök. Nån skrev om streck som vandrar när urinet drar förbi...men då skulle väl inte kontrollstrecket hunnit bli blått?? Eller??
    Jag skulle testa igen! Håller tummarna!! Kram

• TheFamily

Linda: Go for it!!
    Denna månad låg jag kvar hela natten utan och springa på toa efter....vet inte om det gjorde nån skillnad men jag är gravid!
    Lycka till!

• TheFamily

Vill bara flika in och skriva att Aco preg ger väldigt svaga streck, så är det tidigt är det ingen ide att köpa dom. Fick ett svagt streck på dom men gravid 2-3 på digitala.....
    Doc Morris visade dock starkt, och så testlagrets då..
    Lycka till alla!

• TheFamily
    Lovva skrev 2012-01-21 10:54:09 följande:
    Hej! Har följt er tråd ett tag men inte skrivit,nu behöver jag dock lite hjälp.. Testade i morse på bim -2/3 och fick detta:

Kan det vara ett spökstreck? Min man är på väg till apoteket för att köpa fler tester...
    Ser definitivt pos ut! Grattis!!
  • TheFamily

Jennie83: alltså jag ser ett bredd blått streck på ditt ena test bim-5. Det vänstra....
    Hoppas det blir starkare!

• TheFamily
    Jennie83 skrev 2012-01-21 12:34:25 följande:
    Ja men visst om man jämnför så har de blivit starkare (om man jämnför med dom andra testen??? Hoppas ja med!!!!!
    Det är ju fortfarande så tidigt vänta några dagar! Håller tummarna!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester