• TheFamily

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Zanna skrev 2012-01-21 12:43:41 följande:
    Hej!

Är ny här på Familjeliv.Tog ett test i morse och skulle behöva lite hjälp att tyda det. Vad tror ni? 

Grattis!
  • TheFamily

Marras: grattis igen. Kan riktigt känna den där känslan i magen när det digitala blinkar innan man får resultatet...underbar känsla!
    Kram kram och öskar dig all lycka i framtiden!
    Vet inte när du har BF men är det slutet på sep så finns det många trevliga tjejer i septembertrådarna!!!

• TheFamily

Mumlan: jag ser faktiskt ett smalt streck på grav testet....men ser inte vilken färg eller om det är ett spök.
    Kram

• TheFamily

EQ85: antar att det är december du menar? För annars är det vääääldigt tidigt att testa.

• TheFamily

Stella 78: jag ser!
    Theblackpearl: kan ana en skugga på det nedersta men det ser lite utsuddat ut....

• TheFamily

Mumlan: framfall påverkar inte fertiliteten. Kan endast vara hindrande vid samlag.
    Lycka till och hoppas du får ditt plus snart!
    För mig tog det nästan exakt 11 månader innan jag fick mitt plus. Har en dotter sedan tidigare.

• TheFamily

Nele: sådär lät jag förra veckan, jag mådde sååå bra. Sedan i tors har jag mått piss. Illamåendet har slagit till som jag vet inte vad!
    Så vänta du bara det kanske kommer, eller inte vilket också är helt normalt, isåfall NJUT!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester