slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-10 16:22:28 följande:
jag har ju ägglossning mellan dag 9 och 12 oftast på dag 12 just... så du skulle ju kunna haft tidigare rent hypotetiskt. Jag kör med digitala för de är känsligare än stickorna...faktiskt.. jag tar ett mitt på dagen eftersom jag hört att man inte ska ta dem å morgonen, hormonpeaken är tydligen högst 11-15 eller nåt sånt....
Okej!
Jo absolut att jag kan ha haft tidigare, men de tidigare månaderna har vi sexat när jag trott jag har haft ägglossning, vilket eg. borde vara till helgen,men nu när dom visar så pass starkt och ebbar ut så kan det väl omöjligt bli starkt igen? Vi har mao myst vid heeelt fel tidpunkt! =) Jag tror jag har ÄL, precis som du skriver, ännu tidigare. Skit också, då har vi missat denna månad!
( Jag har kört både mitt på dagen, morgon och kväll. )
viplanerar09 skrev 2011-11-10 16:29:26 följande:
Det är så med äl-tester att det är inte säkert att vissa kvinnor får starkare än kontrollsträcket eller lika starkt.
Vilken dag började du testa? Hur ofta testar du och vilken tid på dygnet? Är alla tester tagna ungefär samma tid på dygnet? Det spelar stor roll nämligen!
Jag började testa 10 dgr efter mensens första dag. Antar att jag har ännu tidigare än så?
Trodde jag låg på 14 dgr så vi har sexat vid heeelt fel tidpunkt de föregående månaderna isf!
De två översta testerna är tagna samma dag, em och kväll. Det tredje igår eftermiddag, det fjärde igårkväll och det femte och sista idag. kan ju omöjligt tvärvända och bli megastarkt till helgen när det nästan har varit positivt innan och ebbat ut?
MissMollis skrev 2011-11-10 16:28:55 följande:
Säger bara: -I here u sister, jävla djungel va ordet ;P
Men kasta mannen i sängen för tusan det kanske ligger ägg i ledningen!!
Lycka till :)
JAVISST!! Måste fräscha till mig så att han vill bli kastad i säng först! Sitter hemma med en sjuk dotter i värsta lodiskläderna. Här blire inga barn gjorda! Nu blire duschen! =)