• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Stella 78

Det är ju ett rosa streck! Men sitter nog lite nära som du säger. Ser fram emot ditt test imorgon!

• Mymemlan
    Stella 78 skrev 2011-10-21 22:41:26 följande:
    Det är ju ett rosa streck! Men sitter nog lite nära som du säger. Ser fram emot ditt test imorgon!
    Jag som inte ens hade tänkt testa imorrn ;D Hade tänkt vänta till söndag... Fick bara 5 test från teslagret, inte 20 som jag beställt, dom hade nå rea typ.. :P Dom hade slut i lagret och skulle skicka 20 till sennär dom kom in :P
  • Mymemlan
    Stella 78 skrev 2011-10-21 22:48:45 följande:
    Imponerad om du klarar hålla dig från att testa imorgon
    Har blivit så besviken dom senaste 3 månaderna när det varit jävligt negativt hela tiden, fick dock spökplus på babytimes känsliga. Vårt fjärde försök och har fått besked av läkaren att jag har nått på min vänstra äggstock, en lååång historia men ska på ett till besök hos en annan läkare då dom ville ha en second opinion så vi får se. Vårat fjärde försök, sonen blir 2 år imorgon :D
  • finskaflikkan
    Mymemlan skrev 2011-10-21 22:25:55 följande:

Bättre zoomat iaf ;D

Syns ju tydligt att de e nåt där. Men ska va de så nära?
  • Mymemlan
    finskaflikkan skrev 2011-10-21 22:50:47 följande:
    Syns ju tydligt att de e nåt där. Men ska va de så nära?
    Det är nog det de inte ska, det var därför jag frågade här =) Har efterlyst ett "riktigt" plus med testlagrets stickor, får se om nån delar med sig ;D
  • NämenHej

Skriver från mobilen ikväll,vårt internet funkar inget vidare ikväll.jag undrar om nån vill titta på mitt senaste test i galleriet och kanske kan klistra in det här.såg ngt med en gång,men det är inte jätte tydligt.vore tacksam för hjälp.ska försöka hinna ta ett nytt innan jobbet imorgon.tack på förhand. :)

• Arentorpbebis

Ni som sitter här och är lite panel... vilka test föredrar ni om man jämför digitala eller de gamla vanliga "streck och plus" testerna?.. nån som haft digitala som visat fel eller så?

• Envira
    NämenHej skrev 2011-10-21 23:37:36 följande:
    Skriver från mobilen ikväll,vårt internet funkar inget vidare ikväll.jag undrar om nån vill titta på mitt senaste test i galleriet och kanske kan klistra in det här.såg ngt med en gång,men det är inte jätte tydligt.vore tacksam för hjälp.ska försöka hinna ta ett nytt innan jobbet imorgon.tack på förhand. :)
    tycker mig skymta nåt men det var en väldigt suddig bild :D
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester