• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

EQ85 skrev 2012-09-15 09:47:45 följande:
    haha inte mitt test, det är makitas.

överdrev fixet, ser ni vad jag mena innan?

jag ser
  • Knasten83

hej fina!!

Jag har så fruktansvärt dåligt samvete när jag hänger här och försummar min dotter. När swallow sa att jag skulle ta vara på dagen så gjorde jag det och det känns skönt.

Nu är vi p¨å väg ut och ska äta god middag med goda vänner och ha en fin kväll hoppas jag!

Imorgon är det kalas och jag kommer in så fort jag känner att jag hinner.

Kram på er       

• Knasten83

Hemkommen efter en god afton! :)

Inte testat mer ikväll för jag har druckit mkt och kissat tätt. Det visade inget i em heller så jag börjar sakteligen inse att imorgon kommer spottings och på måndag kommer mensen i vanlig ordning..

Hoppas ni alla har en bra kväll!! Kram

• Knasten83

Tess: toppen med resultatet!!!! :)

Slemmis: tack! Jag syr ju som hobby så jag är självlärd utan nån utbildning.
    Ibland syr jag upp efter önskemål men har ju flest mönster just i dotterns strl.
    Jag tjänar inget på att sy upp, det blir oftast för dyrt för att få det sålt.

Vilken strl är du intresserad av?

• Knasten83

Tess: jo du har berättat men sånt kan man gärna berätta tusen ggr för det är ju underbart såklart!! :)

Håller tummarna och förväntar mig en uppdatering när du varit på vul! :)

• Knasten83

Swallow: inte testat mer, känns onödigt. Känner mig inte gravid så jag sparar testen.

Bim imorgon så jag inväntar mensen. Tack för att du undrar!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester