Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag blir alltid glad när nån plussar men ledsen att de kanske lämnar tråden och går vidare ;)
Jag blir alltid glad när nån plussar men ledsen att de kanske lämnar tråden och går vidare ;)
Mensvärk.se....
Det va inte riktigt tänkt att det skulle bli en länk, hihi
Fy va ledsen jag blir att du skriver så leeroy! Jag tillhör en av dem som har svårt att bli gravid och väntar nu på insemination. Jag kan ärligt säga, och har sagt förr, att jag blir hellre inte gravid än mister det!! Den sorgen är liksom lika för alla, oavsett hur länge man försökt!
Förhoppningar och glädje som grusas och trampas på gör ont!
Flera gånger efter varann är riktigt jobbigt!
Ha lite känsla tack!
Viochdu: kramar om!!!
Jag har ju hört att det är normalt att blöda i början, kanske är så? Så okunnig i detta!
Tid för inseminering den 2/10!!!!! Inte så långt väl?? JIPPI!!!
Tess; bra att du stannar! Vi vill ju veta hur det går för dej!! :))
Många Tess, nu syftade jag på Tess lihten!
Mrs: ja! Förra gången lyckades vi på sista pergokuren innan insem. Så detta blir första!
Tack tjejer !
Jennie; ja jävla skittant!!
Det är en chansning, egentligen skulle vi invänta nästa mens för behandlingen börjar en vecka innan mens. Men om jag kör på den vanliga medicinen denna månaden så chansar vi på att jag har ägglossning som förut och insemineras dag 17. Om det då inte är dags eller redan varit så kan man inte göra så mkt. Men då sexar vi på själva iaf! ;)