• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2012-03-21 11:42:11 följande:
    fast igår syndes det lite mer rosa ut :( aja får se vad gyn säger o så ska jag ta ett test på fredag :)
    ja men det ser rosa och brett ut ff 
  • sweasmamma
    juliia24 skrev 2012-03-21 11:46:18 följande:
    en fråga. kan man kissa och låta det stå tills posten kommer. jasg kan inte hålla mig längre. ska det stå på bänken eller i kylskåpet i så fall
    kan stå framme nån timme annars kylen men kisset ska vara rumstemp innan du tetsar 
  • sweasmamma
    juliia24 skrev 2012-03-21 11:55:09 följande:
    vad har du för trixprogram
    alltså , jag sparar bilden sen går in på redigera foto tror jag sen fixar man kontrasten och ljuset =)
  • sweasmamma
    Odetta skrev 2012-03-21 11:56:56 följande:
    Nu tar jag en paus

Tog en sticka till och ett nytt cb i samma kiss och nu har mitt cb blivit svagare igen och stickan helvit. Misstänkte det för tempen skönk i morse med.

Svagt med svag stegring på 7 CB och andetag aning på 2 olika sorters stickor...bara att vänta in mitt 8de mf då
    va??? men vilken v är du i ?? VARFÖR fortsätta testa när man fått plus?? jag gör det INTE , skapar ev onödig oro 
  • sweasmamma
    Helenmedh skrev 2012-03-21 12:08:30 följande:
    Jag med Men ser det inte lite "krokigt" ut?

Gud man börjar ju få sträck på näthinnan snart :P 
    ha ha, NÄÄ inte krokigt 
  • sweasmamma
    linnsi skrev 2012-03-21 17:11:05 följande:
    Elsaodexter!

GRATTIS, det är INTE spök Elsaodexter
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester