• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hoppas jag med . jag SKA in idag , vad dom än säger

• sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-22 12:17:36 följande:
    Kan jag FÅ MAILA NÅGON

Swea:
    Berätta vad sa f*nskapet?
    ha ha, goa du !!!

hon va snorkig och trött på sitt jobb , läste ur min journal och snackade om pos gravtest och vakoul hade hon aldrig hört talas om , men det va ju dr som skrivit det samt att det va mkt folk så hade jag inte ont kunde jag allt komma in imorgon ist !! nä nä nä, jag sa , nä jag kommer IDAG ! jag ska ha svar , vem pallar gå runt och känna sig stressad och orolig ! hon sa ja jakom då sen la hon på =) j*vla kärring  
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-22 12:34:26 följande:
    Hahaha detta hopp och denn berg och dahlbana gör mig tokig.

Mmm svagt och grått ju?

Haha Swea det låter som kärringen på gynakuten på Danderyd förra veckan det eländet kanske blivit omplacerad till södra Sverige. Hon var också helt väck i huvudet!!!!
    Hoppas du får hjälp sen...
    ha ha ha, jadu dom har jobbat på samma ställe sen 1957 och galet bittra 
  • sweasmamma
    kanske 4a skrev 2012-03-22 12:29:38 följande:
    Tycke du gör helt rätt i att åka in, det har jag tänkt på länge nu. Eftersom du har haft sånt strul är det skönt att se att allting står rätt till. Lycka till, kram!
    tack ! ja detta gör mig galen nu ! men jag uppdaterar i em 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-03-22 12:34:36 följande:
    Swea: varför ska du till kk?
    äh nervös som tusan !!! pratat med en bm här på fl , de sa de såg en vakuol i min livmoder samt en mkt tjock slemhinna! vakuol= växtcell! alltså en tidig grav ELLER rest från ett mf!men test på kk va neg , och mresten skulle komma ut med mensen ! innan mensen plussade ju jag !nu undrar ju jag , va jag redan gravid där??ELLER va det rest och isf sitter det kvar ? testen visar ju pos så det måste ju vara en grav !! alltså 1000 frågor
  • sweasmamma

god morgon tjejer!!

jag va på kk igår!! väntade i timmar och ingen läkare kunde ta emot för de ansåg inte att detta va akut! MEN jag träffade en bm och jag är gravid=) det sitter rätt, annars skulle jag ha blödit och haft ont ! 

dom kan dock inte svara på om detta är en ny grav eller tidigare grav så jag är antingen i v 5 el 8 , ska på vul som jag beställer själv om ca 2 veckor =) 

• sweasmamma
    goldielocks skrev 2012-03-22 13:00:30 följande:
    Och med en växtcell menas inte att det är en växande cell, utan att det är en del som bara finns i växtceller. I växter alltså så läkaren borde inte använt det utan att förklara mera, men man brukar använda det för att beskriva en liten blåsa (cell) enbart fylld med vätska.
    Men ordagrant är det den centrala delen av en växtcell som är fylld med vattenlösning och ger växter dess färg.
    tack !!!!!!!!!! äntligen har jag fått det förklarat på svenska för enl läkaren va det tidig grav ELLER rest av mf! dom tog gravtest igår som va jättestarkt så inoigen tvekan om en grav iaf =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester