• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • sweasmamma
    Helenmedh skrev 2011-10-24 09:35:31 följande:
    Tog ett test nu.. Stirrar mig blind men antar att det är neg.. Men ska det verkligen vara såhär"utsmetat"? Gills det?  Har bim allt i från lördag till onsdag.. 

lät du det ligga helt stilla innan du vred och vände på det =) 
  • sweasmamma

jag har ju mens...det vet jag ,blödning,njee!men fick ett svaaagt streck i förrgår med eftermiddagskiss och igår med kvällskiss så blev det ett vitt streck !! sry tvärtom!! =)

• BebisVagga
    Helenmedh skrev 2011-10-24 09:35:31 följande:
    Tog ett test nu.. Stirrar mig blind men antar att det är neg.. Men ska det verkligen vara såhär"utsmetat"? Gills det?  Har bim allt i från lördag till onsdag.. 

ibland blir det så om det e för mycket urin o man snurrar på det direkt.. låt det ligga o dra sej iaf 1-2 minuter eller nått

ser dock inget plus
  • MissFörstånd
    BebisVagga skrev 2011-10-24 09:28:26 följande:
    om man plusar på fredagen o super på lördagen kommer folk klanka ner på en.. men super man på lördagen o plussar på söndagen e det ingen som bryr sej..

e det bara för att man kommer veta om det.. för fostret e lika stort ändå.. o man e i typ v 3 bara.. o i den veckan har den ändå ingen koppling till mamman..

Hur tänker ni?!

jag ska ju ha fest på lördag..

men jag själv dricker typ bara 2 groggar.. jag e magopererad så e lugn med alkoholen
    Jag slutade dricka efter äl, men det är också kanske att ta i, men då visste jag att jag hade gjort allt jag kunde iaf. Sen dricker jag inte framtill mens för det var så mycket värt för mig att bli gravid så jag skippade alkoholen. Jag menar INTE att du inte tycker att det är värt det men alla tänker vi olika.
    Vad har du gjort för magop? 
    ღ ♥Joline 2007♥ ღ
  • BebisVagga
    MissFörstånd skrev 2011-10-24 09:51:02 följande:
    Jag slutade dricka efter äl, men det är också kanske att ta i, men då visste jag att jag hade gjort allt jag kunde iaf. Sen dricker jag inte framtill mens för det var så mycket värt för mig att bli gravid så jag skippade alkoholen. Jag menar INTE att du inte tycker att det är värt det men alla tänker vi olika.
    Vad har du gjort för magop? 
    GBP..
    jag vet ju att dricker jag på lördag skadar jag inte fostret, men man kanske kommer ha ångest ändå..
  • Lillis2012

Bebisvagga: hur vet du att fostret inte tar skada?

• BebisVagga
    Lillis2012 skrev 2011-10-24 10:11:27 följande:
    Bebisvagga: hur vet du att fostret inte tar skada?
    för i vecka 3 har det ingen koppling med mamman..
    e många som inte ens vet om det då..

navelsträng utveclas inte förrens vecka 7-8 någonting
  • BebisVagga

jag kan ju vänta o testa mej till BIM, men då har jag ju ändå varit gravid denna helgen fast inte vetat om det

• Soffiie

Annah lycka till vilket test köpte du? jag använde apotekts egna hjärtats .. det översta

Tack för alla grattis =)

Det har blivit starkare sen i morse är sååååå glad =)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester