• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-31 08:24:55 följande:
    vet inte.... men i morgon kanske.... det var ju som sagt sååå svagt i går så vi är lite rädda för att även om jag är gravid att det inte säger något på det digitala....men det börjar ju bli klart för oss nu att chansen är ganska stor ATT testet faktiskt visade rätt.......men då undrar jag varför testet från morgonen bara visade skuggor som enligt vissa kommer upp på "alla RFSU" (mer eller mindre).....är Preg verkligen så mycket känsligare än andra tester?
    jag har ALDRIG fått minsta lilla skugga på rfsu .. hur jag än vred och vände men när jag va gravid så kom det SVAGT SVAGT , dagen efter tog jag cb och det va ganska starkt sen digitalt på kvällen 
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-31 08:34:54 följande:
    vi får väl se hur länge jag kan hålla mig  *S*
    ja precis =) men som sagt mitt rfsu va sååå svagt ! min kompis tittade och tittade , hon sa..njae, ser kanske nåt eller nej ...men JAG såg =) men som sagt , plussade med digitalt dagen efter det supersvaga
  • sweasmamma

TJEJER!!

nu drar vi till hemstaden och hoppas på massa mys med trevliga vänner samt så ska jag träffa min storebror som jag inte sett på ett litet tag =) jag ska även hälsa på min älskade morfar (som tyvärr inte kommer ihåg mig ) men vi ska ha trevligt och jag ser verkligen fram mot det !!!

När jag är tillbaka så vill jag se POSITIVA TEST , bla från Slemmis!=)

POK 

• sweasmamma

Hej tjejer!! missat typ 4 dagar så ..vad händer??

Slemmis plussat ??

VARFÖR är Mini avstängd ?? fööör många sidor att läsa igenom =)  

• sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-18 14:33:29 följande:
    Fortfarande tokblankt ÄL-test inte ens en skugga... va faaaan...
    där är du ? plussade du eller? mens?
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-03 16:13:37 följande:
    ja testet från i fredags var enligt receptarie på apotek och min läkare ett plus men min HCG ligger för lågt för att det ska vara en graviditet, läkaren kallade det något i stil med ofullständig befruktning eller nåt sånt, eftersom hcg-halten aldrig hann upp i några höjder så blir det som en vanlig mens - något försenad och påverkar inte min kommande medicinering.

Mini är väl avstängd pga lite opassande inlägg, det är ju det man kan bli avstängd för. Men jag har inte en aning.
    ahaa... nä va dumt ändå , trodde verkligen du skulle plussa!! men du har äggplock snart eller??

själv är jag i v 8 imorgon , sjukt trött heeela tiden !!men försöker njuta i fulla drag =)

aha okej , som sagt , jag har inte vatt inne sen i lör förmiddag så jag har 0 koll 
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-03 16:14:35 följande:
    fast det inlägget var ju från januari ???
    va?? vadå januari 
  • sweasmamma
    sweasmamma skrev 2012-04-03 16:16:36 följande:
    va?? vadå januari 
    NU såg ja !! va?? det kom upp på sista sidan på min data... hmmmm
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-03 16:19:01 följande:
    det om ägglossningstest som du citerat från mig var daterat till 18/1

äggplock är planerat till v 16 om inget kommer i vägen och stör, beror på om jag kan börja med sprutorna som planerat- hcg-halten måste ner till under 10, den låg på straxt under 15 i går när mensen kom, har inte fått svaret på dagens prov ännu- får det vid 17, men enligt sköterskan som tog provet brukar det rasa rätt så fort när det är så tidigt.  Planerad sprutstart onsdag eller torsdag och det trodde hon nog skulle funka.
    aha ok ok !! men alltså vad ligger man normalt på vid en tidig grav då ? vet du det 
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-04-03 16:33:10 följande:
    Swea:
    Jag är inte avstängd jag har bara tappat lusten helt efter all hysteri.
    Hoppas att ni haft det bra och klarat er utan förlossning
    aha stod längre bak att du va avstängd???

Japp INGEN förlossning men hon har haft förvärkar samt en liiten blödning igår, KAN ju vara teckenblödning =) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester