• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-04-06 09:02:44 följande:
    Swea:
    Inget efter? Bara innan? Sorry frågorna
    nope dagen innan pos test och dagen för pos test 
  • sweasmamma
    sweasmamma skrev 2012-04-06 18:06:05 följande:
    findus , ser ganska tydligt 

kom det inom tiden ?
  • sweasmamma
    jib skrev 2012-04-06 17:20:16 följande:
    Med lite photoshop så kan ni vara positiva allihopa. Fixa fixa
    ja självklart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • sweasmamma
    Grodan74 skrev 2012-04-06 21:13:01 följande:

Både jag och min man såg detta svaga pluss bim på tis. känner av illamående ömma bröst och illamående mm
    vad ser ni trixa gärna..
    jag ser ! men som sagt, sjukt skeptisk till cb !! jag tog på bim-3 och det va starkt blått men .. visst jag ser och hoppas det blir starkare för dig 
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-04-07 13:37:09 följande:
    Blir så jäkla ledsen på min jäkla kropp :/
    plussade, tom med digital, allt var finemang, fast mina omständigheter inte var de bästa :/ eftersom vi försökt länge så fortsatte jag ju testa, fick efter några dagar svagare och svagare, blev då rädd och slutade testa, helt idiotiskt antagligen, Började blöda brunt och lite först, sen massa massa, testade då igen efter ngn dag, toknegativt! pratade då med bm och kunde vara massa saker, men det lät ju inte bra, visst det fattar ju jag med, fortsatt få negativt i ett par dagar och gav helt enkelt upp det där och insåg att , ja det var kört :/

nu mår jag illa och ont i boobsen, så självklart testar jag, som den patetiska lilla testhora jag är :( och visst 3 svaga tester i rad nu :/ vad är det för fel på mig?? blir så ledsen!!! 
    fy va jobbigt =( 

låter ju som ett mf faktiskt ! för annars skulle dom väl inte vara så svaga du borde vara runt v 7  någonting va?? 
  • sweasmamma
    ZaNdRoRiA skrev 2012-04-07 11:59:18 följande:
    Jag vågar inte förstå det!!
    Har haft 2 mf på inte ens ett halvår..
    Vet inte om jag ska säga något till karln, han blev inte glad sist för att han visste att det kan ju bli en missfall igen. Vilket det också blev..

När har du BIM Zelmilainen?? =)
    GRATTIS!!!! =)
  • sweasmamma
    Envira skrev 2012-04-07 12:53:14 följande:
    ingen som har svar på min fråga?:)... 
    hur löd din fråga?? =)
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-04-07 13:41:18 följande:
    ja,  skulle egentligen varit 6+6 nu, och jag har ju fått tokneg i mellan med, fattar inte vad det är för fel :/ har varit riktigt less i flera veckor nu och så det här?? förstår ingenting alls, tack och lov har jag tid hos bm efter påsken men ändå, det är ju totalt knäckande :/

usch jag förstår det . man kan ju få svaga plus men runt den v !!?? hoppas verkligen allt står rätt till men vännen ..det låter ju inte så jättebra=(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester