• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • sweasmamma
    Choccolat skrev 2011-10-25 11:07:18 följande:
    Strålande! Vi kan stötta varandra!!! Jag slutade för drygt 6 veckor sen! Pepp pepp pepp!!!!!
    ååhhh hur gjorde du ?slutade tvärt?medel?
  • Choccolat
    sweasmamma skrev 2011-10-25 11:41:47 följande:
    ååhhh hur gjorde du ?slutade tvärt?medel?
    Ja du... jag gick faktiskt på hypnos.. helt sjukt.. men så gjorde jag i alla fall.. tog lite mindre än en timme, gick ut därifrån och slängde ciggen. Jag kan inte påstå att det har varit lätt, utan problem, smärtfritt.. men det går BRA.. Det känns ok nästan alltid. Sen kommer några minuter ibland då jag håller på att bli tokig, men jag överväger ändå aldrig att ta en...
  • Choccolat
    Choccolat skrev 2011-10-25 12:25:35 följande:
    Ja du... jag gick faktiskt på hypnos.. helt sjukt.. men så gjorde jag i alla fall.. tog lite mindre än en timme, gick ut därifrån och slängde ciggen. Jag kan inte påstå att det har varit lätt, utan problem, smärtfritt.. men det går BRA.. Det känns ok nästan alltid. Sen kommer några minuter ibland då jag håller på att bli tokig, men jag överväger ändå aldrig att ta en...
    Alltså... lägg till ett par psykbryt, ett antal utskällningar till mannen (helt utan anledning), tårar och åter tårar...

Men allt som allt... det går BRA!
  • Choccolat
    Didajdidajda skrev 2011-10-25 12:26:30 följande:

Det är så suddigt.. jag ser tyvärr inte något...
  • sweasmamma
    Choccolat skrev 2011-10-25 12:27:07 följande:
    Alltså... lägg till ett par psykbryt, ett antal utskällningar till mannen (helt utan anledning), tårar och åter tårar...

Men allt som allt... det går BRA!
    ha ja det får han ju räkna med =)
  • kanske 4a
    sweasmamma skrev 2011-10-25 10:11:21 följande:
    nej nu har jag bestämt mig!! JAG ska sluta röka!!IDAG!!!! det minskar fertiliteten och jag känner att jag är redo. slutade dricka för 10-11 veckor sen och jag motionerar men idag slutar jag röka och tar upp min träning igen!NU SKA DET FIXAS BEBIS!!!!!Skrattande

Men vilket bra beslut, heja heja!!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • BebisVagga

är nog inte ett dugg gravid trotts allt... mina stickor e på 10mlu.. vad digitaltestet e på vet jag ej..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester