• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

viochdu skrev 2012-10-15 07:41:33 följande:
    Men knasten! I mina ögon är cb.t positivit. Alltså seriöst är du inte gravid så är det ngt riktigt knasigt fel. Det va ju synligt plus. Brett och blått ....:) :) :) :)

men det andra är helt negativt!!! Jag känner på mig att jag inte är gravid... det är bara spök!
  • Knasten83
    Tess26 skrev 2012-10-15 07:53:33 följande:
    jamen du..det syns ju faktiskt på cb:t:)
    det gör ju det men eftersom jag inte får plus på stickan så tror jag inte på det.
    Ankena skrev 2012-10-15 07:55:26 följande:
    Jag gillar ju inte cb! Tycker alltid det syns på dom! Men jag ser
    Håller med! Störigt att det kan bli sååå tydliga spök...
    Elmiina skrev 2012-10-15 07:55:54 följande:
    Ser tydligt på cb men inget på stickan! Det vore otroligt konstigt om det där är spök så tydligt som det är.
    Men jag har ju fått plus på cb innan utan att det varit ngt. Eller så befruktas mina ägg lätt men har svårt att fästa så jag alltid får början till plus?

• Knasten83

Nötcreme skrev 2012-10-15 07:57:50 följande:
    Då kan jag säga att mitt sundes inte på Stickan men på cb såg man. Blev bara starkare och starkare. Efter BIM så kom det på Stickan och nu dotter jag i v 16 :)

Låter bra! :) Dessvärre har jag fått så många cb +plus som inte stämt och jag vågar helt enkelt inte tro det.
    Nu har jag ett enda cb kvar och det ska jag spara till om inte mensen dyker upp!

johannap85 skrev 2012-10-15 07:58:25 följande:

Det där är ju ett + tjejen Skulle tagit med det digitala. Men känns som att du inte behöver fundera så mkt där inte

Tyvärr är det inte så positivt tror jag.. läs ovanstående....

men tack ;)

2pågar skrev 2012-10-15 07:58:35 följande:
    Ser ett + på cb knasten!! Och du är ju bara äl+9 !

känns redan kört, bara för jag plussade med dottern redan nu ;)

• Knasten83

Lilla kakan:
    Jag har ingen vetenskaplig bevisning men här har många kvinnor berättat att just deras läkare och bm berättat att det börjar utsöndras Hcg även INNAN det fäster. Men som sagt, det är inget jag VET.

Jag hoppas du har rätt ang ett frö i min mage.. Men som du märker är jag lite skeptisk milt sagt!

• Knasten83

Johanna: gör det! ;)

Semlan: tyvärr är det ju så..

Busungar: ja jag väntar lite med det! :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester