• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Btw, plusset syns ännu. Kan maila viochdu. Funderar på om det bara blev för mkt kiss så det e färgrester?

• Knasten83

Hahahaha!! Alltså ni anar inte hur mycket jag skrattar!! Vilken sits jag sätter er i vänner!! :)

Ingen dammsugning, inga köttbullar och sen en del avundsjuka också att jag än en gång får ert fina stöd!! Jag skiter i det och vill att ni ska veta att jag uppskattar er!!!

Kraaaaam

• Knasten83

Nu är jag på väg hemifrån och har precis kissat, så ni vet! ;)

Förlåt men ni får bita er i läppen ;)

• Knasten83

Vill inte alls locka eller så men SHIT VA SUGEN jag blev på att testa efter junos svaga cb och ändå plus på digitalt!?!??

• Knasten83

Haha, men flickor! Menar ni att jag ska ta digitalt ikväll!? Jag kommer bli så satans arg på mig själv om det e negativt för jag har bestämt att inte lägga mer pengar på test denna månaden och då har jag förbrukat det digitala för tidigt!!!

• Knasten83

Gubben köpte 2 pack vanliga cb plus, ett digitalt!

Jag ska banne mig starta en fond för mitt testande! Dessutom lovade viochdu att köpa ett nytt till mig bara jag testar, så passa dej, kanske tar dej på orden!! ;))

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester