• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jess86 skrev 2012-04-09 18:30:26 följande:
    Är det vanligt att ett äkta plus med CB blir smalare efter någon/några timmar? Mitt har liksom dragit ihop sig lite & blivit tunnare men starkare... Om allt går som det ska nu så har jag bf den 18 december :) Sambon är på match så jag har skrivit på sonens blöja: "Jag ska bli storebror!" så får vi se när han upptäcker det ikväll :D

ha ha ..gulligt =)

japp gjorde mitt också , starkt fint blått plus som smalnade av typ 5-6 timmar senare

• sweasmamma
    Niicesara skrev 2012-04-09 16:54:17 följande:
    Har nu varit på UL. Allt såg helt perfekt ut och det lilla livet sov och låg på sidan. BM bad mig att hoppa lite och då vakna den och sprattla på som aldrig förr.
    Märklig känsla att se det så. :)
    Bebisen var 6 cm från huvud till rumpa men med benen ca 12 cm.
    va myysigt =) vilken lycka 
  • sweasmamma
    Jess86 skrev 2012-04-09 19:02:46 följande:
    Uppdaterar ikväll om hur han reagerade :)
    Skrattande när kommer han hem ?
  • sweasmamma

fy lite nere idag faktiskt !!!

nr 1 : jag är ju sååå trött. orkar inget typ

nr 2: min man har fått jobb i gbg så han åkte idag =( nu komemr vi inte ses på 2 VECKOR!!! jobbigt , saknar honom redan

• sweasmamma
    Jess86 skrev 2012-04-09 19:06:31 följande:
    Kan inte sluta tänka på hur JAG reagerade! Vart helt paff när jag såg plusset & skrek typ men det är inte saaaaant, jaaaa, neeeeej, hahahaaaaa & sonen började asgarva åt mig i vardagsrummet! :D
  • sweasmamma
    Jess86 skrev 2012-04-09 21:50:14 följande:
    Sambon vart jätteglad!!! Spann iväg och började prata om namn & grejer men det är lite väl tidigt för det än tycker jag :) Jag fattar det inte än!!!
    =) härligt !! =)
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-04-09 19:16:27 följande:
    Sweasmamma: den tröttheten är extrem jobbig. Har den än plus att jag fått tbx illamåendet. Har svindåligt samvete då gubben grejat som en tok hela dagen och jag har inte fixat att gå ifrån soffan.
    Fy hur länge ska ni få ha det så att träffas ibland? Är ju skitjobbigt. Kram

ja tröttheten är sjukt jobbig !!!!

alltså vi kommer ju inte kunna köra fram och tillbaka VARJE helg det blir ju 60 mil på en helg =(  såå vi kommer ha det så här tills vi får ett bra boende i gbg, sen har man ju 3 mån uppsägning här på denna lgh och så ...blää ! MEN jag har ju semester sista v i juni och hela juli och då kommer vi vara i gbg

• sweasmamma
    juliia24 skrev 2012-04-10 09:15:05 följande:
    mina tester någon som ser eller vill trixa

ser bra ut =) ska trixa..bim?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester