• Stella 78

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tyvärr tycker inte jag det ser ut som teststrecket då det är för nära kontrollstrecket och ser krokigt ut, ser snarare ut som det fått en liten rispa just där

• Stella 78

Finskaflikkan det ser ju verkligen positivt ut även om det är svagt! Håller tummarna för ett starkare streck imorgon

• Stella 78

Mymemlan, något är det ju där men svårt att se på så långt håll. Kan du ta en närmare bild?

• Stella 78

Det är ju ett rosa streck! Men sitter nog lite nära som du säger. Ser fram emot ditt test imorgon!

• Stella 78
    lycka 4 skrev 2011-10-26 07:25:27 följande:
    Jag blir förundrad över alla som pillar på tappen i tid å otid ?? Man ska inte hålla på att pilla förmycket ,
    Men att känna på tappen är inget värre än att ha sex. Tror ju inte folk kommer direkt från trädgårdslandet utan att tvätta händerna och börjar pilla... däremot så ska man ju inte hålla på att försöka pilla in i hålet osv. Har t om blivit uppmanad av gynekolog att känna efter snabbt vid dusch för att lära känna kroppen under cykeln.
  • Stella 78
    Skrutt 83 skrev 2011-10-27 13:06:04 följande:
    Jag är lite virrig.. Menade att när man ökade kontrasten syns ett  ganska tydligt rosa men lite smalt streck, men TILL HÖGER om det är ett vitt, så antar att det är där strecket ska vara.. Så irriterande bara att detta rosa dyker upp inom tiden å allt å syns ett streck under hela giltiga tiden men så är det bara spök.. 
    Sådär har jag också fått på tester denna månad. Tyvärr verkar det bara vara färgrester som liksom fastnar i kanten där strecket eg. ska vara. Är ett stort fan av testlagrets tester och tycker de funkar bäst men faktsikt aldrig fått det där ljusrosa strecket förut. eller så har jag bara börjat överanalysera mina test denna månad
  • Stella 78
    Skrutt 83 skrev 2011-10-27 13:45:38 följande:

Såhär såg det test jag tog ifrån billiga tester ut igår kväll, tyvärr har jag inget kvar. Tycker mig se ett svagt rosa streck:

Nån som ser nåt`?
    Tror mig kunna se något svagt rosa! Hoppas!
    Var är du i cykeln? Har för mig att du och jag ligger ganska lika. Jag är på ÄL+11 idag. Har alltid plussat tidigt (runt äl+9) tidigare förutom en gång och då hade jag utomkved... Så mitt hopp är ute denna månad och vet att vi inte var superflitiga vid äl denna månad och dessutom var sambon antingen full (på natten när jag hade ÄL) eller bakfull (kvällen efter). Så de stackars simmarna hade ju inte de bästa förutsättningarna denna månad... 
  • Stella 78

Höststjärna, tycker det syns bra på dina på de fixade bilderna! Håller tummarna för att det håller i sig! Hur långt efter ÄL är du?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester