• Squeezy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-15 08:09:00 följande:
    jag måste ligga ner... för jag svimmar ofta eller blir iaf väldigt yr när det kommer till nålar..sen tror jag iofs att jag tar dem sent när han redan lagt sig.. jag ska inte lägga till någon annan spruta??? Bara ägglossningssprutan sen. Kommer att ha en "penna" hela tiden. Vad är det för extra spruta?

Ang kylen så spelar det inte så stor roll om jag lägger saker högt..vi talar om en lång liten man (140 cm nästan) och som gärna "fixar" till lite mat på egen hand med hjälp av en pall så han når högst upp...sen vette katten....vårat kylskåp är gammalt och lägge rman saker högst upp så fryser dem... kanske inte så bra *ASG*... det löser sig på nåt vis....Egentligen skulle det inte vara några problem att berätta för sonen, han är 7 år och inteilligent och har själv flera gånger bett om att vi ska skaffa syskon till honom långt innan vi själva ville det och jag har förklarat (redan då) att om vi skulle göra det måste vi gå till en doktor och få hjälp pga bonus-pappas handikapp och det förstår han... men jag vill inte att HANS pappa ska veta... och jag vill inte att min son ska behöva ha hemligheter från sin pappa....fattar ni?

Får han veta så får han... HAN kan hantera det och skulle nog tycka att det var spännande......mitt ex däremot skulle få fnatt och börja hitta på saker....
    Har ni husdjur? Säg isf att det är någon allergispruta till något av djuren. :P Alt göm dom i något annat, t ex en karting med batterier eller något. :)
  • Squeezy
    Squeezy skrev 2011-11-15 08:33:50 följande:
    Har ni husdjur? Säg isf att det är någon allergispruta till något av djuren. :P Alt göm dom i något annat, t ex en karting med batterier eller något. :)
    KartOng såklart... Karting.. Vad är det lixom? :P
  • Squeezy
    Loouiiisee skrev 2011-11-15 08:34:33 följande:
    Okej. Men om det visar negativt så är det inget?
    Hade du äl den 6:e kan det visa idag. Vänta tills på lördag annars så blir det kanske ett mer korrekt svar.
  • Squeezy
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-15 08:35:31 följande:
    vi har både hund o katt... men som sagt.. en vääääldigt smart o vetgirig kille som isf skulle KRÄVA att få se när jag ger sprutorna*S*

Han är ju hos mig i helgen bara nu så det rör sig om två dagar (fre-lör) så det löser sig säkert
    Ah, såklart han vill se isf. Tänkte inte riktigt på den där nyfikenheten. :)
  • Squeezy
    sweasmamma skrev 2011-11-15 13:20:57 följande:
    sådär ja....och där kom det rosa på pappret Gråter blir det aldrig min tur!!!jag är totalt FÖRKROSSAD!!!!!!
    Usch och blä sådant piss... ;/ Hur länge har ni försökt? Jag köper alltid 28 äl-tester och börjar direkt efter avslutad mens. Det har hänt tidigare att jag haft äl mycket tidigt. Men har du regelbunden cykel så kan du räkna ut när din äl är på ett ungefär. Och sedan börja testa ett par dagar innan.
  • Squeezy
    HelenFr skrev 2011-11-15 12:39:51 följande:

Någon som ser något? Eller har jag bara blivit skärmblind?
    Något yttepytte ser jag. Dock hade jag inte litat på det där helt. Är lite för mycket rosa på stickan för att jag ska kunna säga att det är ett streck. Håller tummarna dock! :)
  • Squeezy
    sweasmamma skrev 2011-11-15 13:35:53 följande:
    ja jag har 24 dagars cykel!!vi har försökt i 4 mån nu !! alltid haft lätt att bli gravid men har fått 1 missfal gjort 2 aborter(när jag va mkt yngre) och ett ma!!

Man blir ju heeelt förstörd,trodde verkligen vi prickat rätt då jag tyckte mig känna tydligt när jag hade äl sist Rynkar på näsan 

och igår sa dottern att hon ville ha en bebis hemma...åååhhh va härligt det hade vatt och kunna säga till henne att hon skulle bli storasyster . 
    Försöker också med syskon. Tog en evighet för att få dottern dock. 2 mf också. Vi stressade sönder oss med alla äl-tester. Fy tusan vad det tog knäcken på sexlivet. Hade hoppats att jag skulle skippat dom denna gången. Men nej. Men har du 24 dagars så kanske du har din äl tidigare eller senare än vad du tror? Jag hade startat tidigt med äl-testerna.
  • Squeezy
    Nikas skrev 2011-11-17 08:39:12 följande:
    Yes. Hoppet finns kvar så länge mensen uteblir. Men har redan räknat med att istället plussa veckan före jul ;) vore ju nåt det!!!!!
    Samma här. Runt lucia räknar jag med att få ett pluss denna gång. :D
  • Squeezy
    sweasmamma skrev 2011-11-17 08:51:05 följande:
    Samma här!!denna månaden ska vi testa ÄL test =) hoppas hoppas,och nästa bim är 9/12....tänk va roligt att berätta för föräldrarna julafton!!! Det bli försök nr 5 nu ..längtar tills mensen är över,kan ju vara så att vi missar ÄL,kanske har det senare..eller tidigare än jag trott!!!!

NU JÄKLAR SKA DET BAKAS BEBISAR I DENNA TRÅDEN!!!WWOOHHHOOOO!!KOM IGEN TJEJERGravid 
    Vi har berättat ett år på julafton. :) Dock håller vi igen detta år om vi nu skulle få ett plus.
  • Squeezy
    Liten Léonie skrev 2011-11-18 09:45:23 följande:
    Ingen som hade nån tanke om mitt smala streck? Flört
    Jo... Tycker det ser ut som ett spök.. Har själv fått sådana. När hade/har du bim?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester