Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-15 08:09:00 följande:
jag måste ligga ner... för jag svimmar ofta eller blir iaf väldigt yr när det kommer till nålar..sen tror jag iofs att jag tar dem sent när han redan lagt sig.. jag ska inte lägga till någon annan spruta??? Bara ägglossningssprutan sen. Kommer att ha en "penna" hela tiden. Vad är det för extra spruta?Ang kylen så spelar det inte så stor roll om jag lägger saker högt..vi talar om en lång liten man (140 cm nästan) och som gärna "fixar" till lite mat på egen hand med hjälp av en pall så han når högst upp...sen vette katten....vårat kylskåp är gammalt och lägge rman saker högst upp så fryser dem... kanske inte så bra *ASG*... det löser sig på nåt vis....Egentligen skulle det inte vara några problem att berätta för sonen, han är 7 år och inteilligent och har själv flera gånger bett om att vi ska skaffa syskon till honom långt innan vi själva ville det och jag har förklarat (redan då) att om vi skulle göra det måste vi gå till en doktor och få hjälp pga bonus-pappas handikapp och det förstår han... men jag vill inte att HANS pappa ska veta... och jag vill inte att min son ska behöva ha hemligheter från sin pappa....fattar ni?
Får han veta så får han... HAN kan hantera det och skulle nog tycka att det var spännande......mitt ex däremot skulle få fnatt och börja hitta på saker....