• Squeezy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

JennyOhlsson skrev 2011-11-30 11:52:47 följande:
    inte ett dugg grått IRL....
    svagt rosa
    inte så lätt o ta en ordentlig bild
    Nej men dåså. :) Ser du det bättre irl så är det ju bra. Hur ser det ut innan det torkat? Är det rosa då med?
  • Squeezy
    JennyOhlsson skrev 2011-11-30 11:56:14 följande:
    ja det har varit rosa hela tiden
    dök upp ganska snabbt
    Då får jag gratulera!
  • Squeezy

Där kan man ju se en aning iaf... Och rosa ser det ut att vara.
  • Squeezy
    JennyOhlsson skrev 2011-12-01 11:59:42 följande:
    OJ!!!!
    gud vad tydligt det syns nu SkrattandeSkrattande
    Oh yes! Grattis. :)
  • Squeezy
    Kickioh skrev 2011-12-02 07:07:38 följande:
    God morgon brudar! Här kommer morgonens test :)
    För första gången så kom det fram ett svagt streck på en gång istället för att jag behövde stå och vrida och vända efter att tiden gått ut!

Vad tror ni? Törs jag börja fira snart?? :)

Ja men där ser man ju! :)
  • Squeezy
    FruUtanBarn skrev 2011-12-02 16:03:54 följande:

Det här tog jag idag kl 13.00.
    Hoppas verkligen att allt är som det ska.
    Dumma tant!
    Grattis!
  • Squeezy
    JennyOhlsson skrev 2011-12-02 14:54:04 följande:
    Någon här som har erfarenhet av babytimes känslig gravtester?
    Ja, när dom torkat har jag ifta sett ett grått streck på dom. Därför jag var så osäker på dina, men du sa att dina var rosa innan de torkat väl? Så har aldrig mina varit. Endast gråa efter 5-6 minuter. Dom är ju endast giltiga i 5 minuter har jag för mig? :O
  • Squeezy
    Tina lind skrev 2011-12-03 06:32:22 följande:
    Åh hade glömt kryssa i en liten ruta! Nu ska det gå :)
    Det där är absolut positivt! Grattis!!
  • Squeezy
    Marie-anne skrev 2011-12-03 02:41:36 följande:
    slemmis om jag får säga nått, så skulle jag nog våga mej på ett grattis, för precis så där såg mina ut som först blev starka men sedan bleknade, så om min mening gills så grattis=)
    *Knack, knack* Någon hemma???
  • Squeezy

Marie-Anne: Jag måste få fråga dig en sak. Det enda jag läst av dig angående dina tester är ett digitalt som var neg. Och efter du pillat med batteriet så stod det gravid 3+. Du har inte lagt upp bilder på något test någonstans vad jag kan se.
    Men ändå skriver du till var och varannan "så såg mina test ut yada yada och sedan fick jag mf". Är detta sant så är det givetvis fruktansvärt. Sett dig skriva i endel trådar om ditt mf. Dock har det ju framkommit att det kanske inte riktigt var så det var, eller hur?

Jag har själv haft 2 mf, och känner en viss irritation om det nu inte är så att du faktiskt haft mf, utan baserar allt detta på en sen mens och att du mixtrade med ett test.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester