• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-01-26 17:16:35 följande:
    sluta rka du me u da såå har du lika hmör som mig da :P
    Va? Haha men hängde inte med i meningen Flört
    Sluta röka du me och sen ...?
    haha
  • Hoppas 2012
    angie91 skrev 2012-01-26 17:20:24 följande:
    sluta röka du me nu da :P såå får du samma humör som mig! ;)
    Haha, menar du det positivt eller negativt Flört
    För du verkar ha bra humör så det bådar ju gott haha
    sweasmamma skrev 2012-01-26 17:21:41 följande:
    jag vill också sluta röka.. har en sån cigg med utbytbara filter och vattenånga =) funkar ganska bra faktiskt 
    Aha du har en sån....har du varit utan cigg med den nu eller hur går det?

Jag vill gärna vara utan det innan jag får + för nån sa att rökningen påverkar fertiliteten (kan inget om det)
    Men det är inte så lätt, men hoppas denna boken kan göra lika susen för mig som för Pricken

• Hoppas 2012
    angie91 skrev 2012-01-26 17:25:12 följande:
    ja gav mitt som nyårslöfte "får ja plus nu i jan såå slutar ja röka" sen sa pappa att ja skulle få 3 tusen!! då va de lättare... får en resa av farfar t usa när ja har vart rökfri ett år :)
    Bra där haha
  • Hoppas 2012
    popcornplaya skrev 2012-01-26 17:27:39 följande:
    Jag har precis slutat röka :) var sjuk i lunginflammation över nyår och då var jag så dålig så det gick inte att röka. Och när jag blev bättre så tänkte jag att äh va fasen bäst att fortsätta va utan. Skadar ju inte nu när vi försöker göra bebis :)
    Bra gjort!
    sweasmamma skrev 2012-01-26 17:30:40 följande:
    japp köpte den i gbg !! 150 kr!!! 1 filter är ca 500 bloss,man får 3 filter till ..ooohh ja,har bytt ut ca 10 cigg om dagen med den 
    Wow...låter ju väldigt bra!
    angie91 skrev 2012-01-26 17:31:25 följande:
    hahaha mitt humör mot gubben e inte alls lika bra.. går runt o blir aggro för inget :P
    som sagt har tuggummin om du vill ha :P 
    Haha det är han som får ta "skiten" nu alltså hihi, stackarn!
    Tack för erbjudandet om tuggummi, ska försöka läsa boken och se hur det går, kanske klarar det helt utan. Annars kommer jag frågandes om tuggummi haha
  • Hoppas 2012
    pricken89 skrev 2012-01-26 18:00:49 följande:
    Hoppas2012: varsågod! Börja läs den så fort som möjligt, du får ju röka under tiden :) och om du håller dig till boken kommer du absolut inte vilja ha några nikotintuggumin! Dom är nämligen typ djävulens påfund för vår hjärnas "belöningssystem"!
    Jag ska börja läsa den redan ikväll!!
    Oj vad spännande det ska bli....tänk om jag inte blir "berörd" alls av den... Rynkar på näsan och misslyckas...

Hur mår du?
  • Hoppas 2012
    Nelliepop skrev 2012-01-26 18:10:51 följande:
    Jag har oxå beslutat mig för att lämna tråden... Blir påhoppad att man inte får prata annat än test.. Det gör vi ju alla. Vilket har varit mycket trevligt...

Och jag är ju redan gravid.... Lycka till alla goa tjejer.. Hoppas ni får erat Plus snart....  
    NEJ!!
    Vad är det som händer i denna tråden idag egentligen...???
    Om jag läste rätt var det "bara" 1 person som sa till dig va? Och ett namn du inte kände igen här i tråden
    Varför ska du då lämna???

Spelar väl ingen roll om du är gravid eller ej, här är man välkommen!
    Därmed basta! Kyss
  • Hoppas 2012
    Nelliepop skrev 2012-01-26 18:15:32 följande:
    Man vågar ju knappt skriva något längre... Gråter Förstår inte varför jag blev påhoppad.. ? Nej jag tyckte det var roligt om vi alla kunde följa varandra från början till slut...
    Du..gumman, det finns människor som reagerar på småsaker och sen blir det en grej av det. Jag fattar heller inte varför kommentaren mot dig kom, vi alla här pratar om andra saker än om gravtester. Jag menar, vi pratar om oss, familjer, spermier, sex, ja allt....
    I denna tråden känner vi väl varandra på det sättet att man kan prata om andra saker man behöver hjälp med..eller?!

Du är en i gänget, glöm inte det! Hjärta
  • Hoppas 2012
    Nelliepop skrev 2012-01-26 18:20:14 följande:
    Ja det är skönt att kunna prata av sig med er om allt.... Jag håller mig på avstånd ett tag... Men jag vill så gärna följa er... Ni är helt underbara..
    Nu blir jag butter på dig Glad...hålla dig på avstånd? Du bestämmer själv såklart men jag hoppas att du tänker om och fortsätter som du gjort. Varför ska någon lyckas få bort dig från en tråd? 

Kyss
  • Hoppas 2012
    Nelliepop skrev 2012-01-26 18:24:50 följande:
    Ja varför igentligen??? Du har rätt.. Är nog gravidhormonerna o ryggen som satt sina spår idag.. Har så ont idag,då blir man känslig( oj fick jag skriva det) Skäms
    Haha ja vi skyller på hormonerna haha...nej skärpning nu gumman, inga avstånd så sånt nu...gör mig inte mer butter på dig Flört
    Har du vilat ordentligt med tanke på ryggen? Jobbigt att du har så ont. JAAA du får skriva om din rygg Glad
    Kram
  • Hoppas 2012
    eiramis skrev 2012-01-26 18:31:25 följande:
    Haha, klart man kan. Det hör väl till att man får vara lite känslig under alla hormonrusningar. Själv känner jag mig lite gråtmild just nu, men har ingen aning om varför.

Jag har ganska svårt med humöret normalt (har bl.a. ADHD och asperger vilket gör att jag kan reagera kraftigt och har svårt att lugna mig m.m.) så jag är lite rädd för hur hemskt mitt humör kommer att vara under graviditeten.
    Det kommer gå kanon tror jag! Så länge ens personer i sin närhet vet om det så får de ta det på rätt sätt!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester