• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-01-27 11:50:42 följande:
    Hoppas2012: jag hade noll förväntningar på boken. Tänkte, INGET kommer hjälpa mig med att sluta röka! Undrade om jag alltid skulle tänka på cigg så mkt.. Övervägde att fortsätta och ta risken att bli sjuk istället för att ständigt va sugen och inte få lov!
    Så är det dock inte, till slut tänker man knappt på det... Idag skulle det smaka skit om jag tog en, haha!
    Du är så duktig!
    Choccolat skrev 2012-01-27 11:53:10 följande:
    Ja, som någon beskrev det så var det typ hjärntvätt.. på ett bra sätt... =)
    Stort lycka till!  
    haha, hjärntvättar helg med andra ord Flört
  • Hoppas 2012

Hej tjejer,
    Slutade tidigare idag och har varit på gymmet, kom hem nu. Ska läsa igenom vad ni haft för er under ett par timmar Flört 

• Hoppas 2012
    Swea - Har du fått någon mens än? Testat?
    Whoeix - Jag hoppas för allt världen att det INTE är ett MF. Tänker på dig! Hjärta
    MrsMG skrev 2012-01-27 15:46:39 följande:

Hej tjejer! Tänkte bara slänga in bilden på testerna jag tog sen i förrgår. 
    Grattis till er som plussat! Ni som ännu inte fått plus! DET KOMMER BLI ER TUR OCKSÅ!
    Jag håller tummar och tår!!

Rätt ok stegring eller vad säger ni? =)
    Ser mycket bra ut, grattis! Flört

• Hoppas 2012
    vemp skrev 2012-01-27 17:59:19 följande:
    Tack! Vågar inte riktigt tro det ännu.
    Tro på det haha! Grattis!
  • Hoppas 2012
    angie91 skrev 2012-01-27 17:44:58 följande:
    hittade ett test till... tar ett till ida.. visar de inget blir de inget test förän tisdag! 
  • Hoppas 2012
    vemp skrev 2012-01-27 18:14:43 följande:
    Tack Angie91 å hoppas 2012. :D Jag är såååå lycklig!! 
    Jag har testat före bim och på bim å inget syntes, så sket jag i det men var tvungen å testa ikväll då mensen inte har kommit! Jeeesss!! Jag har inte haft alla symptom i onödan iaf. :) 
    Förstår du är lycklig!! Vi är lyckliga för dig!
    Aha, så neg innan och på bim..vilken dag är du nu på?
    Kram
  • Hoppas 2012
    Louise1981 skrev 2012-01-27 18:56:33 följande:
    Vågar man hoppas?

Det tror jag absolut, jag vågar nog säga grattis!
    sweasmamma skrev 2012-01-27 19:01:13 följande:
    nä tjejer. god natt ,nu ska denna kvinnan ut och svira.. herregud,8 månader sen =) tjo
    alexander2011 skrev 2012-01-27 19:13:08 följande:
    samma här du, 1,5 år sen sist för mig Skål
    Oj oj oj hihi, ha det så trevligt tjejer!
  • Hoppas 2012
    Whoeix skrev 2012-01-27 18:58:58 följande:
    Här är strecket ännu svagare på testet nu. Tog ett nytt för en timma sen. Gråter
    Fortfarande inget blod eller smärta, bara bruna flytningar.

Nu vill jag bara att kroppen skall bli klar med detta, så den blir som "vanligt" igen.

Usch, vi som hoppades så denna gången. Gråter
    Nej gumman....jag är ju inte så bra på detta hur hormonerna funkar men kan inte vara att hormonerna är tex starkare morgon? Hade du hållt dig ett tag innan du testade?

Kram 
  • Hoppas 2012
    Momtobee skrev 2012-01-27 19:52:21 följande:
    Åh, jag tycker ni verkar så gulliga hela högen... Väntar med spänning på att få börja testa efter mitt mf. Och då kommer jag behöva er hjälp!
    Momtobee skrev 2012-01-27 19:57:30 följande:
    Angie91: tack! Får nog hänga på er redan nu... Kanske kan jag också analysera testerna som läggs in:)
    Hej!
    Hihi vi är väldigt gulliga mot varandra här, känn dig välkommen! Självklart ska du reda nu börja hjälpa till med analyser Glad
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-01-27 20:38:20 följande:
    Hej alla underbara!!!! :))

Äntligen ligger jag i soffan! Underbart!

Sweasmamma: ha skoj nu!! Ska träffa tjejerna imorgon men skippar utgång! Njuuuut!

Hoppas2012: vad säger monitorn idag?

Grattis till alla ljuvliga plus!
    Tjena bruttan!
    Idag sa monitorn fortfarande hög så den känner av en stegring. Gissar den kanske visa hög även imorgon för att på söndag byta till max = ÄL. Har mina tydliga ÄL känningar så det är på G. Vi kommer inte over-do it så vi hade sex igår och idag slappar vi bara i soffan och kommer förmodligen somna här haha och så kör vi igen imorgon. Vi vill inte bli maniska som andra månader.

Hur mår du? Hjärta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester