• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-09 19:15:08 följande:
    det funkar ju tyvärr så... har lärt mig det under utbildningen och min praktik här och alla människor jag har mött. När en människa som varit deprimerad under en längre tid helt plötsligt blir glad och tillfreds så innebär det tyvärr ganska ofta att de har gjort ett aktivt val att avsluta.

Någon som bestämt sig för att ta livet av kan man extremt sällan stoppa. Har haft klienter vars nära och kära har varit inskrivna på psyk och som har lyckats "spela friska" för att bli utsläppta så att de mer eller mindre kan sätta sig framför tåget.

Han hade gjort sitt val och ingen kunde nog stoppa eller påverka honom. Det tragiska här är att han inte förstår hur illa han gör sina barn, men människor med sådan tragik med sig ser det ofta tvärsom, att de gör sina nära en tjänst genom att försvinna.

SPara fina minnen och tankar om honom och dela med dig av till hans barn när det blir läge, låt dem minnas honom som en fin, glad och snäll man.
    va fint du skrev , ja jag pratade med hans ex idag som inte verkade så jättepåverkad men .. ja dom hade ju sina tvister ...  blev bara så chockad när jag stötte på poliserna och såg att dom gick in i hans lgh, när dom sen kom ut bekräftade dom att han hade gått bort !
  • sweasmamma
    Es Mamma skrev 2012-05-09 19:19:31 följande:
    Vad fruktansvärt Swea! Och så otroligt tragiskt för de efterlevande.. Att förlora sin förälder som barn påverkar hela ens personlighet och framtid. Hoppas de har många nära och kära som kan hjälpa dem.
    TYVÄRR så hade han inte såå bra kontakt med barnen , han ringde sitt ex och sin dotter och ville prata med dom men dom svarade inte ...då tog han överdos av tabletter 
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-05-09 19:30:54 följande:
    usch vad hemskt. har varit med om en liknande situation fast det gällde en ung man som tog sitt liv av droger. lämnade sin tjej ensam gravid :(

det är beklagligt o jättehemskt. tyvärr håller jag med slemtorsk. tror inte man hade kunnat göra så mycket om han redan hade bestämt detta innan. det bästa man kan göra är att vara stöttande för tjejen och barnen :(kram 
    nä jag vet ... vi pratade med honom ofta om han va ledsen men mer än så kan man ju inte göra ...
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-05-09 23:23:39 följande:
    Åt också lergigan men Attans så trött jag blev!!!! Zzzz
    jag hade osså det med dottern för jag hade såååna myrkrypningar i benen .... trött blev jag men benen kickade som vanligt , slutade med att jag va ute och promenerade helt drogad och gick in i ett skåp hemma och slog i ögat =) ha ha, inte klokt 
  • sweasmamma
    mammelie1891 skrev 2012-05-10 10:41:04 följande:
    orättvist! Flört
    ha ha, jag kommer svullna!!! =) såå som jag äter men målet är att inte gå upp för mkt så klart =)
  • sweasmamma
    Mamma060812 skrev 2012-05-10 11:36:57 följande:
    Hur gör man för att bara gå upp 8Kg då ?? Hmm..... Orättvist
    jag åt som vanligt , tom mer då ju men rörde på mig sjukt mkt då jag led av myrkrypningar så jag promenerade nog 4 timmars promenad per dag , utdelat på dagen då ..
  • sweasmamma
    Inelg skrev 2012-05-10 15:44:07 följande:
    Ringde min sambo på en gång och berättade den underbara nyheten, kunde hålla mig... Han stog jätte upptagen  i sitt kontorsladskap på jobbet, han är kontorschef. Jag sa: Hej du ska bli pappa!

...och han svar va:

Viskande: Är det sant...  
    Sedan Högre och formell röst:
    Ja, det låter trevligt, Ja men tack då! Jag står mitt uppe i något,  så jag får be om att få återkomma.. Tack Tack hejdå..

Sen skickade han världens gulligaste sms ....

SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande
    ha ha gulligt 
  • sweasmamma
    Mal86 skrev 2012-05-11 11:31:09 följande:
    Hallå tjejer, skulle behöva låna era ögon lite. Har försökt i 4 månader och vill så himla gärna att det ska vara plus så litar inte riktigt på mina egna ögon utan undrar om det är någon mer som ser något super mega svagt? (hade senaste mens 20 april så det är rätt långt kvar till bim)
    jag ser absolut men testet är torkat va? för det kan bli skuggor på dom men hoppas på ett riktigt plus=)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester