• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

TessLiihten skrev 2012-05-21 21:37:41 följande:
    Men jag tog mod till mig och gick på toa. 
    inte en droppe blod  
    wohoo... du har bim idag eller
  • sweasmamma
    Kravmärkt skrev 2012-05-21 21:50:27 följande:
    Är ingen frekvent besökare men jag läser då och då och nu tänkte jag bara svara. Man ser vätskan i nackspalten det håller jag med om, men tänk på att det är förstorat så det är troligtvis inget att bry sig om (skitsvårt jag vet). Då länge spalten inte är större än 3,5 mm då brukar majoriteten av barnen inte ha de tre ktomosomavvikelserna som man screenar efter (DS, T13 och T18). Mitt barn hade hela 10 mm och det såg verkligen avvikande ut. Din ser ut att ändå vara inom normalspannet
    tack för svar , kommer ihåg hon mätte där flera gånger och det visade 1,8-2 varje gång 
  • sweasmamma
    Kravmärkt skrev 2012-05-21 22:05:46 följande:
    Men dåså! Då kan du sluta grubbla genast
    jaså?? ååhhhhh =) tack Hjärta
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-05-21 21:56:00 följande:
    Jag hade en bild på min bebis med nacken. Men kollar nu via tel så jag vet ej om jag tagit bort den. Minns ej var gränsen låg.
    va söt du är som kollar =) känner mig lite lugnare , hoppas på svar imorgon 
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-05-22 11:19:01 följande:
    Åhhhh 2CM knyte på UL nyss. BM sa att det har med utrustning att göra... Armar och ben som små stumpar men det rörde sig och liten låg inte ens still
    aawwwww lycka!!! BILD?????
  • sweasmamma

jag är jätteledsen =(

dom skulle maila mig svar på KUB , om det va nåt konstigt skulle dom ringa , jag har ringt 2 dagar och frågat efter svar och de har inte kommit .. idag har dom ringt och jag missade samtalet ! jag har inte fått mail och dom svarar inte så det är väl stängt !! fan Gråter 

• sweasmamma

hej tjejer!

emma kliniken hade stängt idag och vansinnig blev jag , dock pratade jag med kliniken i Göteborg och den bm va UNDERBAR , hon förklarade hur liten risken faktiskt är då vi är friska och i en bra ålder , men ...avvakta tills imorgon tills kliniken öppnar igen !!

Tack för era tankar tjejer Hjärta 

• sweasmamma

slemmis!! ååhh håller tummarna!!

Ja remiss är skickad till Lunds lasarett , prov kommer tas senast nästa vecka! Riskbedömning för en på 30 år är 1:300 så mina siffror är väldigt höga! Jag är HELT FÖRSTÖRD och kan inte sluta gråta!! Varför???

Men nu får vi ju en diagnos och skulle det vara så att bebis faktiskt är drabbad så kommer vi ändå fortsätta med graviditeten så länge allt står rätt till!!Hjärta 

OM NI BARA VISSTE HUR MKT ERT STÖD BETYDER FÖR MIG !!!! skickar tusen blombuketter till alla er{#emotions_dlg.flower} 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester