Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
inte en droppe blod
jag är jätteledsen =(
dom skulle maila mig svar på KUB , om det va nåt konstigt skulle dom ringa , jag har ringt 2 dagar och frågat efter svar och de har inte kommit .. idag har dom ringt och jag missade samtalet ! jag har inte fått mail och dom svarar inte så det är väl stängt !! fan
hej tjejer!
emma kliniken hade stängt idag och vansinnig blev jag , dock pratade jag med kliniken i Göteborg och den bm va UNDERBAR , hon förklarade hur liten risken faktiskt är då vi är friska och i en bra ålder , men ...avvakta tills imorgon tills kliniken öppnar igen !!
Tack för era tankar tjejer
jag bara gråter och gråter =( fått riskbedömning på 1:36 ....
slemmis!! ååhh håller tummarna!!
Ja remiss är skickad till Lunds lasarett , prov kommer tas senast nästa vecka! Riskbedömning för en på 30 år är 1:300 så mina siffror är väldigt höga! Jag är HELT FÖRSTÖRD och kan inte sluta gråta!! Varför???
Men nu får vi ju en diagnos och skulle det vara så att bebis faktiskt är drabbad så kommer vi ändå fortsätta med graviditeten så länge allt står rätt till!!
OM NI BARA VISSTE HUR MKT ERT STÖD BETYDER FÖR MIG !!!! skickar tusen blombuketter till alla er