• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Puffmajs: vill verkligen inte skrämma dig men jag började blöda i vecka sju tror jag.. Åkte in för en koll, hjärtat pickade på. Slutade blöda. Började blöda igen efter några dagar och åkte in igen. Jodå, hjärtat pickade på. Slutade blöda. Började blöda igen i vecka nio och åkte in igen. Hjärtat hade slutat slå....
    Det var inga mängder blod jag blödde, var bara när jag torkade mig och utan smärta.

Som sagt, vill verkligen inte skrämma upp dig men ja, jag tycker verkligen du ska kolla upp det nu!

Hoppas väldigt att det inte är något fel för dig!

• Helenmedh
    Puffmajs skrev 2012-03-23 16:23:17 följande:
    men när du blödde, hur många gånger torkade du innan de försvann? Mitt torka jag ur sen va de borta :P tror inte det är någon fara så länge de inte kommer mer nu. har ul om 2v
    var på vul förra fredagen, och då var det iaf bra
    Dom två första gångerna torkade jag en gång eller vad man nu ska säga och sen var det borta. 
    den tredje gången torkade jag också en gång och jag kunde inte se mer men på vul sa hon att det fanns "inuti""..

Ja men det är ju bra! Håller tummarna för dig  
  • Helenmedh

Grattis MissÖland

VAd tror ni? Visst är detta typ skräp eller färgrester? Det är ju snett? Eller ser jag nåt som inte ens finns? (Har ju hänt förr menar jag ;) )

• Helenmedh
    angie91 skrev 2012-03-24 13:40:59 följande:
    nått ser de juh ut att va :O
    Ja.. Men det är ju både ojämt och grått? Varför ska alla test jäklas? :P
  • Helenmedh
    Freja0811 skrev 2012-03-24 13:43:00 följande:
    Vad tror ni om mitt test då?
    Det är ju rosa men jag tror att det är färg som vandrat "halvvägs" eller hur man ska säga eftersom det är sånära.. Har fått några såna med testlagret..
  • Helenmedh
    AlexandraViberg skrev 2012-03-24 13:44:39 följande:
    Ser ut att vara vitt :/
    Jag är ingen expert men tycker det ser ut som två vääääääääldigt svaga streck och vitt i mitten :/
    Men jag kanske tittar på fel ställe? :P
    Ja alltså jag litar inte på det där :P TYcker det ser jätteknepigt ut..
  • Helenmedh

Alexandra: nej jag är inte hemma nu så kan inte lägga ut det igen ;P jo jag skulle ju göra det men orkade inte men nu måste jag eftersom jag bara har fyra test kvar:P

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester