Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Manelma: ja det är jobbigt att vara orolig. Dom trodde att min första graviditet var utomkveds så det blev operation och hela köret. Visade sig dock att den satt där den skulle.. Men sen fick jag missfall.
Jag har en immunologisk sjukdom som gör att jag kan stöta bort alla foster :( men man får hoppas att de går bra för oss båda nu :)
Hej tjejjer! HAr varit i Thailand så har inte kunnat kolla er på ett tag, hur går allt? Några som plussat?
Jag tog ett testidag på bim-7:P Slänger upp bilden och hoppas att någon vill analysera med mig
Hur många här inne har fått spök med testlagrets? Jag är orolig över att ha fått det nu.. Tog ett test imorse med morgonurin som jag såg ett svagt streck på, grubblade ett tag och tog nyss ett till, efter en massa koppar kaffe och nykissad. Såg inte alls lika starkt på det... Eller vad säger ni? Slänger in bilden, understa är morgonurinen, men den har ju torkat så är lite "smetigt"..
Hej tjejer! Är det någon som har erfarenhet av rfsu testa tidigt? Är på bim idag och köpte ett sånt.. Vet inte vad jag ska tro.. Vad säger ni? Det borde väl vara starkare på bim? Eller?
Nästa månad är det ett år sedan vi började försöka.. Måtte det vara nåt nu som vill stanna..