• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mamma hampus skrev 2012-01-29 19:32:34 följande:

Grattis!
  • Hoppas 2012
    eiramis skrev 2012-01-29 20:53:08 följande:
    Gummsan: Undrar då vad de skulle tycka om mig som inte ens har egna barn och ändå föredrar dsney+cola+godis framför krogen. Fast jag vet ju redan att jag är ett UFO.Tungan ute
    Hahaha känner igen mig i det Flört
    Grodan74 skrev 2012-01-29 21:09:53 följande:
    Så många inne ett fåtal har hjälpt mig men resten då eller är man inte välkommen i denna tråd kanske???
    Jag ger upp i alla fall...
    Självklart är du välkommen, som alla andra och som någon skrivit så är det en väldigt aktiv tråd så många medd missas, då är det bara att puffa upp igen!
    Together90 skrev 2012-01-29 21:11:41 följande:
    Tog ett test för ungefär 4 dagar sedan som självklart var negativt och idag är jag på BIM - 7 ungefär.

Tog ett test idag bara för att jag haft en känsla, jag har varit på konferensresa med jobbet i Åre och har haft jätte kul dock druckit alkohol och allt, haft väldigt trevligt. Har liksom inte tänk på graviditeter just då. 

Men tog ett test idag när jag kom hem och såhär såg det ut. 

Japp syns, grattis!
  • Hoppas 2012
    Håll en tumme för mig nu! Är sjukt stressad & nervös inför gynbesöket efter allt som hänt. Hoppas han kan se något om det nu skulle vara något. Så kl 11.20 får ni hålla en tumme.
    Lycka till!
    Louise1981 skrev 2012-01-30 09:51:08 följande:
    Ja det var det värsta jag varit med om. Inget jag ens önskar min värsta fiende att behöva föda fram sitt barn i v 19 +2
    Nej men fy fan.....
    Kan inte ens förstå hur det måste varit!
  • Hoppas 2012

Men de som passerat BIM i januari med flera veckor kan vi väl ta bort från listan så får de lägga in sitt nya BIM i februari alternativt flytta till gravida?

• Hoppas 2012

nu är det sant Bf 9/10 om någon vill lägga in mig på listan
    Grattis!!!
    Louise1981 skrev 2012-01-30 12:25:19 följande:
    Vad ska man tro? Nu är jag mer förvirrad än innan jag gick ner till gyn.

Han ser något ( jag såg också, en svart rund ring) Kan va en graviditet, men det kunde han inte säga. Men såg iaf ingen mens på ingång. Sen sa han att jag skulle testa mig om 2 v.
    Men usch vad jobbigt tjejen!
    Ja man kan ju inte göra mer än att göra som de säger o vänta ett tag till Rynkar på näsan
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-01-30 16:01:59 följande:

alltså jag fattar att när det väl KOMMER IN så lever de i 5 dygn men jag fattar inte varför man ska sexa innan äl också?!

Hoppas du får svar på detta Knasten, tyvärr kan inte jag svara men är intresserad av svaret Glad
  • Hoppas 2012

Kollar på en intressant dokumentär på svt om hur resan mot befuktningen sker...snacka om lägligt haha..
    Spermiernas väg mot ägget, vilken resa! 

• Hoppas 2012

Mammelie- bra det lagt sig lite men ring BM imorgon och prata med henne. Hoppas du kan sova lite. Du ska se det går bra!

• Hoppas 2012
    oj jag har inte hunnit läsa allt! vår lilla katt sune blev påkörd av en bil igår... han är på djursjukhus med blödning i huvud,nos och lunga =( opereras i e.m !!

grattis till alla plus! kommer tillbaka imorgon KRAM  
    Nä.....lillen! Hoppas han blir bra!

Detta måste väl vara ett positivt äl test =)

Inte riiiiiktigt än =)
    Men säkerligen peak ikväll eller imorgon!
     du har testet åt fel håll så test strecket är starkare än kontrollstrecket Det där är positivt!

var bara tvungen att tillägga  
    Hahahaha du har ju rätt hahaha
    Jag svarade ovan att nästa och nu ändrar jag mig till ja positivt haha
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester